I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Териториално поделение на НОИ-Районно управление "Социално осигуряване" гр.Плевен, ул."Васил левски" № 1, За: Христофор Пенков Йорданов, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 884490, Факс: 064 884431
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Извънгарационно абонаментно сервизно поддържане на компютърна, принтерна и друга офис техника на ТП на НОИ гр.Плевен през 2008г.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение:
ТП на НОИ- гр.Плевен
Код NUTS:
BG121
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Извънгаранционно абонаментно сервизно поддържане на компютърна , принтерна и друга офис техника на ТП на НОИ - гр.Плевен през 2008г.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50000000, 50300000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3888 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 3888, Най-висока оферта: 3960 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 70 %
Показател: Минимален срок за отстраняване на повредата; тежест: 20 %
Показател: Брой и период на профилактичните прегледи; тежест: 10 %
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 9 / Заглавие:Извънгаранционно абонаментно сервизно поддържане на компютърна, принтерна и друга офис техника на ТП на НОИ гр.Плевен през 2008г.
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"КОНТРАКС" ЕАД гр.София БУЛСТАТ 175415627, ул."Тинтява" № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 9609701, Факс: 02 9609797
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3888 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3888 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 3888, Най-висока оферта: 3960 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка