Версия за печат

00111-2008-0004


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Котел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община-Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева- гл.специалист, България 8970, Котел, Тел.: 0453 2336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 2540

Място/места за контакт: Община-Котел
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2008/2009 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: обекти в населените места от Община-Котел, съгласно списък,приложен към договора
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на приблизително 2 685 куб.м дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2008/2009 г. Обектите са посочени в списък, приложен към договора за МОП. Дървата трябва да отговарят на БДС или еквивалентно; да не са по-тънки от 8 см в диаметър; да не са с дължина, по-малка от 1 м и да са от широколистна дървесина - бук, дъб, габър. Доставката на дървата ще се извършва на база заявки от Възложителя с посочени точни количества и обекти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

02130000 (E015)

Описание:

Дърва за горене (Доставка)


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
132102 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 89 от 28.03.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 56 / Наименование:Доставка на дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2008/2009 г.
V.1) Дата на сключване договора

22.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Феритранс" ЕООД с.Тича, Булстат 119628707, "Г.Димитров" № 95, България 8980, с.Тича, Тел.: 04584 334, Факс: 0453 2604

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 132102 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № РД-09-181/ 24.03.2008 г. на Кмета на Община-Котел.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.05.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор