Версия за печат

00211-2008-0008


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Хасково: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл."Общински" 1, За: Санко Банчев, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603375, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Място/места за контакт: Санко Банчев
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Ремонт на /ОДЗ/ 17, гр.Хасково"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Хаково
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка представлява" Ремонт на /ОДЗ/ 17, гр.Хасково. Предвидено е да се изпълни стоманобетонова рампа с метален парапет за осигуряване достъп за деца в неравностойно положение.Ще бъде подменена дървената дограма по фасадата с такава, изпълнена от PVCпрофили. Вътрешните ремонтни работи включват: в санитарните помещения - подмяна на фаянсови облицовки, изпълнение на нови теракотни настилки, боядисване, подмяна на мивки,седала с казанчета, душ батерии; в спалните помещения,занимални и административна част - шпахловки по стени,тавани,боядисване, подмяна на линолеум; в кухнеските помещения - изпълнение на нова фаянсова облицовка, теракот,направа на нови кухнески плотове от неръждаема стомана и мивки. Предвиден е ремонт на отоплителна, водопроводна и електро инсталация.Предвидено е да бъде инсталирана система от слънчеви колектори.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100, 45311000, 45331100, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации в сгради и строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на отоплителни тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
173019.83 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "технически възможности"; тежест: 0.35
Показател: "срок за изпълнение"; тежест: 0.20
Показател: "финансова част"; тежест: 0.45
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 66 от 21.03.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 45 от 07.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 23/05/2008 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора

23.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДАС" - ООД; БУЛСТАТ 126628472, пл."Свобода" 2Б, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 663239, E-mail: tondas@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 173019.83 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" 1, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.05.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор