I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Светлана Станева, България 1233, София, Тел.: 02 9322934, E-mail: s_staneva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Рамково споразумение за срок от 4 години за доставка на резервни части и консумативи за алумино-термитни (АТ) заварки
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
Франко склад на Възложителя – Централна снабдителна база на НК “ЖИ”, гр. София, ул.”Стефансон”, № 5 А.
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Рамково споразумение за срок от 4 години за доставка на резервни части и консумативи за алумино-термитни (АТ) заварки
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
29462000
Описание:
Оборудване за заваряване
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 90
Показател: срок на изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 031 - 042102 от 14.02.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 2541 / Заглавие:Рамково споразумение за срок от 4 години за доставка на резервни части и консумативи за алумино-термитни (АТ) заварки
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Янг трейдинг" ЕООД, ул. “Райко Алексиев” 26А, България 1000, София, Тел.: 02 9711178, E-mail: youngtrade@intech.com, Факс: 02 9714588
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Рамково споразумение №2541/29.04.2008г. е прекратено с 30-дневно писмено предизвестие на основание чл.20а, ал.2 от ЗЗД, чл.43, ал.4 и чл.45 от ЗОП, считано от 05.02.2010 г.;
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120-121 от ЗОП.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, Българи5я 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка