Версия за печат

00373-2008-0001


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Тракийски университет гр. Стара Загора, Студентски град, За: Гергана Маламова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270, E-mail: alamova@uni-sz.bg, Факс: 042 672009

Място/места за контакт: Гергана Маламова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-sz,bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора по структурните му звена

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Тракийски университет гр. Стара Загора по структурните му звена
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора по структурните му звена обособени в позиции: 1. Пишещи средства, канцеларски материали и принадлежности за бюро; 2. Хартиени продукти; 3. ФСО Документи; 4. Подвързване и ламиниране; 5. Компютърни аксесоари.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

21120000, 22852000, 30217200

Описание:

Хартия и картон
Папки за сортиране
Компютърни аксесоари


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
80000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена по отделна позиция; тежест: 0,60
Показател: техническо предложение; тежест: 0,40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 39 от 05.02.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 102Р / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора

18.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Августа 2001" ООД гр. Стара Загора, ул. "Августа Траяна" № 24, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 636755, E-mail: avgusta.bs@mail.orbitel.bg, Факс: 042 646778

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 50000 BGN без ДДС
В брой години: 1
Договор №: 103Р / Наименование:Доставка н аканцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора

18.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Синто Гоел" ООД гр. Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 88, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 602619, E-mail: sintogoel@abv.bg, Факс: 042 601392

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 30000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защина на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор