Версия за печат

00422-2008-0007


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, гр.София, ул."Триадица" №2, За: инж.Евгения Захариева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119531; 02 9870389, E-mail: e.zaharieva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9872531

Място/места за контакт: Дирекция "Финансово-стопански дийности и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mlsp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на труда и социалната политика за 2008 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Адмистративна сграда на МТСП гр. София, ул Триадица № 2
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на МТСП за 2008 г. Канцеларските материали са описани по вид и количество в Количествена сметка. Материалите трябва да бъдат доставени в сградата на МТСП, ул.”Триадица” №2, гр.София на периодични тримесечни доставки през 2008 г. в следните срокове - за първото тримесечие - до 5 работни дни от сключване на договора, за второто и третото тримесечие - до 5-то число на първия месец на съответното тримесечие, за четвъртото тримесечие до 10.10.2008 г. Канцеларските материали се заплащат на четири вноски от Купувача и се оставят на отговорно пазене в склада на Продавача.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30100000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
Машини, оборудване и принадлежности за офиса, с изключение на компютри


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
98906.26 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: - Доказателства за икономическа възможност за изпълнение на поръчката ; тежест: 40
Показател: - Оценка на съответствие на предложените от кандидата образци (мостри) от стоките посочени в Количествената сметка към документацията; тежест: 60
Показател: Цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД04/64 / Наименование:„Доставка на канцеларски материали за нуждите на МТСП за 2008 г.”
V.1) Дата на сключване договора

22.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „ПАНДА”- Мастер франчайзер на „Оffice 1 Superstore” , ЕИК BG Булстат000885099, район „Лозенец”, бул „Джеймс Баучер” №51, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 98906.26 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор