Версия за печат

00145-2008-0004


Информация за сключен договор

BG-Силистра: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт, ул. "Цар Шишман" №5, За: Галина Овчарова, България 7500, Силистра, Тел.: 086 815096; 086 815071, E-mail: Silistra@nssi.bg, Факс: 086 815071

Място/места за контакт: ТП на НОИ
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка за нуждите на ТП ан НОИ гр. Силистра на канцеларски материали по видове и количества, описани в Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура, по предварителна заявка на възложителя

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Административната сграда на ТП на НОИ гр. Силистра на ул. "Цар Шишман" №5, ет. 1
Код NUTS: BG136
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали по видове и количества, описани в Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура, по предварителна заявка на възложителя ТП на НОИ гр. Силистра

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 29000000, 30100000, 30190000, 30192000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
Машини, оборудване, уреди, апаратура и свързани с тях изделия
Машини, оборудване и принадлежности за офиса, с изключение на компютри
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
15000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30%
Показател: Най-ниска цена на предложението; тежест: 60%
Показател: Най-кратък срок за изпълнение; тежест: 10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 223 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали чрез периодични заявки от страна на възложителя
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИЗ" ООД 103628972, ул. "Уста Кольо Фичето" №17 ЗПЗ, България 9009, Варна, Тел.: 052 579981, Факс: 052 579909

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка