Версия за печат

00145-2008-0017


Информация за сключен договор

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Разград, бул. "Бели Лом" №40, За: Теодора Андреева, България 7200, Разград, Тел.: 084 614490; 084 614415, E-mail: Razgrad@nssi.bg, Факс: 084 624386

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Разград
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Разград съгласно приложение №1, което е неразделна част от документацията за участие по предварителна заявка на възложителя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, административната сграда на ТП на НОИ - Разград
Код NUTS: BG135
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Текущи доставки на оригинални, фабрично нови канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Разград по предварителна заявка на възложителя, съгласно приложение №1, което е неразделна част от сключения договор.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

52700000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно на канцеларски стоки и техника

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
6098 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2/S - от 04.12.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 18 / Заглавие:Договор за доставка на канцеларски материали
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

08.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ДВМ - СОФИЯ" ООД, БУЛСТАТ 131193460, бул. "Джеймс Баучър" №51, България 1000, София, Тел.: 084 661068, E-mail: office@levski28.tr.office1.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6098 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка
Обосноваване на избора на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

- открита процедура,