Версия за печат

00145-2008-0003


Информация за сключен договор

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национален осигурителен институт - ТП на НОИ гр.Сливен, гр.Сливен, ул."Ген.Столипин" №2, За: Стилиян Стойчев, Надежда Йончева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 615115, E-mail: sliven@nssi.bg, Факс: 044 615130

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали, необходими за дейността на ТП на НОИ, гр.Сливен"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: ТП на НОИ, гр.Сливен, ул."Ген.Столипин" №2
Код NUTS: BG232
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договора е сключен на 07.04.2008г., срока на договора е 1 година, предмета е доставка на канцеларски материали, количествата са прогнозни и за тях сумата по договора е 4 387.11лв. Забележка: общата сума на обществената поръчка е до 11 000 лв.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4387.66 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 4387.66, Най-висока оферта: 8537.11 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: обща сума на единичните цени на канцеларските материали; тежест: 15
Показател: качество на канцеларските материали; тежест: 20
Показател: стойност на канцеларските материали по прогнозни количества; тежест: 60
Показател: срок на доставка на канцеларските материали; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 07.04.2008 / Заглавие:възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на канцеларски материали необходими за дейността на ТП на НОИ, гр.Сливен”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

07.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

“Прима ТР” ООД, гр.Пловдив, Булстат 115654793, гр.Пловдив, ул.”Цар Калоян” №13А, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 633252

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 11000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4387.66 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 4387.66, Най-висока оферта: 8537.11 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка