Версия за печат

00156-2008-0002


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-гр.Велинград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Мария Николова-мл.експерт "АПИО", РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Мария Николова
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Велинград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Мястото на доставка на стоката по смисъла на договора е франко складовете на общината,учебните и детски заведения, социалните заведения и общинските служби и предприятия и кметствата на територията на общината
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи, предназначени за нуждите на община Велинград, в т.ч. : общинска администрация ,сектор”Образование”, Общинска служба за социални услуги, Дневен център за младежи и деца с увреждания, Дом за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителски грижи,общински предприятия/ОП”Спортни имоти и пазари” и ОП”Информационен център за малък и среден бизнес”/ и кметствата на територията на община Велинград

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
130000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 103 / Наименование:Договор за малка обществена поръчка за доставка на канцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора

04.04.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТЕФАНИ"ООД, бул."България" № 39, РБългария 4700, гр.Смолян, Тел.: 0359 50056

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 130000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 130000 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Велинград,дирекция "Административно-правно обслужване и информация", бул."Хан Аспарух" № 35, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 51278, Факс: 0359 54341

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор