Версия за печат

00087-2008-0007


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова;, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обработка на информацията „Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, Столична община
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: СУПЗ „Княз Борис І”; СОС ДДЛУЗ; ДВН „СВ. Димитър”; Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер; Военно инвалиден дом „Елена и Никола Иванови”; ДВН на бездомни хора-кв."Красна поляна"; ДВН на сираци „Св. София”; ДВНД „Вяра, Надежда, Любов” ; СОДСЦИИ; Дом за възрастни с деменция-кв."Княжево"; Дом за деца "Надежда"; Дом за деца "Св.Ив.Рилски"; Дом за деца "Драгалевци"; Дом за деца "Христо Ботев"; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Дирекция "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на дирекция "Логистика"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП"Туристическо обслужване".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 45
Показател: Аванс ; тежест: 5
Показател: Професионален опит ; тежест: 35
Показател: Срок за обработка на информацията ; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД-55-3015 / Наименование:Обработка на информацията:1„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС;2„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: СУПЗ „Княз Борис І”; СОС ДДЛУЗ; ДВН „СВ. Димитър”; Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер; Военно инвалиден дом „Елена и Никола Иванови”; ДВНБХ-кв.Красна поляна; ДВН на сираци „Св. София”; ДВНД „Вяра, Надежда, Любов”; СОДЦСИИ; Дом за възрастни с деменция „Княжево”; Дом за деца „Надежда”; Дом за деца св.”Иван Рилски”; Дом за деца „Драгалевци”; Дом за деца „Христо Ботев”. 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите”на СО-дирекция „Архитектура и градоустройство”; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО-дирекция „Логистика”; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП „Туристическо обслужване”
V.1) Дата на сключване договора

31.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНФО-ТМ” ООД; ЕИК по БУЛСТАТ №130635348, ж.к. Суха река, бл.221, вх.А, ет.1, ап.2, България 1505, София, Тел.: 02 9445369, E-mail: inpho_tm@abv.bg, Факс: 02 9445369

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Комисия за защита на конкуренцията, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.04.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор