Версия за печат

00422-2008-0005


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, гр.София, ул."Триадица" №2, За: инж.Евгения Захариева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119531; 02 9870389, E-mail: e.zaharieva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9872531

Място/места за контакт: Дирекция "Финансово-стопански дийности и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mlsp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на тонери и консумативи за копирни машини, принтери и факсове за нуждите на Министерството на труда и социалната политика за 2008 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Адмистративна сграда на МТСП гр. София, ул Триадица № 2
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставката на тонери и консумативи за копирни машини, принтери и факсове за нуждите на Министерството на труда и социалната политика за 2008 г.”, се извършва по вид и количество съгласно приложената Количествена сметка (Приложение 1). Тонерите и консумативите се доставят в сградата на МТСП, ул.”Триадица” №2, гр.София на две доставки съгласно Приложение 1: Първа доставка се извършва до 5 работни дни от подписване на договора, а втора доставка до 15 април 2008 г.Тонерите и консумативите се заплащат след всяка доставка на базата на количествата и съответната стойност по отделните доставки след представяне на приемо - предавателен протокол подписaн от двете страни и фактура за извършената доставка.Тонерите и консумативите не трябва да са рециклирани , а нови, оргинални за съответната марка доставени от производител или оторизиран такъв.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30124000, 30125100

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
Части и аксесоари за офис-техника
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
108544 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: - Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката; тежест: 0.40
Показател: - Опит на Кандидата за изпълнение на обществената поръчка ; тежест: 0.30
Показател: Гаранционни срокове; тежест: 0.30
Показател: Цена; тежест: 1.00
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД/04/46 / Наименование:Доставка на тонери и консумативи за копирни машини, принтери и факсове за нуждите на Министерството на труда и социалната политика за 2008 г.
V.1) Дата на сключване договора

18.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СИЕНСИС” АД, ЕИК № BG 121708078,, ж.к.”Бели брези”, ул.”Лерин” №44-46, Република България 1000, гр., София, Тел.: 02 9583600, E-mail: sales@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 108544 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.03.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор