Версия за печат

00207-2007-0020


Информация за сключен договор

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" №1, За: Михаил Гайдаржиев, България 1407, София, Тел.: 02 9659126, E-mail: minigi@mail.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Следгаранционно абонаментно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “Xerox” в ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Място на изпълнение на доставката: ЦУ на НЗОК и РЗОК с адреси и разпределение, съгласно приложен списък, част от документацията за участие в процедурата.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Следгаранционно абонаментно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “Xerox” в ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
133488 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 13/S - от 15.12.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД-14-137 / Заглавие:Следгаранционно абонаментно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “Xerox” в ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ИНФО-АДЛ" ООД 130310582, гр.София, ул."Димитър Хаджикоцев" №10, България 1421, гр.София, Тел.: 02 8685323, E-mail: infoadl@infoguard.net, Факс: 02 8688084

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 133488 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

04 март 2008 година

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка