Версия за печат

00033-2007-0004


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ Сливен, бул. Христо Ботев № 1 -А, За: Димитрина Славова Димитрова, Р България 8801, Сливен, Тел.: 044 624050, E-mail: csmp_sl@mbox.contact.bg, Факс: 044 624050

Място/места за контакт: пощ. кутия 1248, Първи пощенски клон
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Център за оказване на спешна медицинска помощ на територията на област Сливен в градовете Сливен, Нова Загора, Котел,Твърдица

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на храна на служителите на ЦСМП Сливен и филиалите му в градовете Сливен, Нова Загора, Твърдица и Котел по Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и храна за сметка на СБКО чрез ваучери за 2008 год.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. Христо Ботев № 1 - А
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на МОП е :осигуряване на храна на служителите на ЦСМП Сливен и филиалите в градовете Сливен, Нова Загора, Твърдица и Котел по Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и храна за сметка на СБКО чрез ваучери за 2008 год. Всеки участник в процедурата за възлагане на МОП задължително участвува за всички филиали- Сливен ,Нова Загора , Котел и Твърдица едновременно, като за целта подава само една оферта . От кандидатите се изисква да имат сключени договори с хранителни магазини находящи се в четирите града , за което обстоятелство прилага списък на магазините ,чрез които ще осигуряват храна с ваучери . Обект на МОП е отпечатването и доставянето на ваучери с номинална стойност 1.00 лв. , 2.00 лв. , 5.00 лв. или 10.00 лв. имащи надеждна защита. Изпълнителят следва да осигури възможност за използуване на ваучерите в максимален брой обекти за продажба на хранителни продукти и готови храни в четирите филиала на ЦСМП – Сливен , Нова Загора , Котел и Твърдица за 2008г. На ваучерите следва да е отбелязано изрично : -че са издадени по смисъла на Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и СБКО - на ваучерите по Наредба № 11 изрично да бъде вписано, че се отнасят ''за хранителни продукти''

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най - ниска цена на изработване и отпечатване на ваучерите със задължителните изисквания на възложителя /текст указващ, че ваучерите са издадени по Наредба 11 и че ваучерите са за хранителни продукти/; тежест: 35
Показател: Най - ниска цена на изработване и отпечатване на ваучери със задължителните изисквания на възложителя /текст указващ, че ваучерите са издадени по СБКО/; тежест: 20
Показател: Брой на обектите, за които ваучерите могата да се използват като платежно средство; тежест: 25
Показател: Минимална стийност на една доставка ваучери по заявка на възложителя ; тежест: 15
Показател: Професионален опит по предмета на поръчката; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 12.12.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 7 / Наименование:Договор за изпълнение на малка обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора

12.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АККОР СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ АД, Булстат:130526402, бул. Цариградско шосе №137, Р България 1784, София, Тел.: 02 9740220, E-mail: office@accorservices.bg, Факс: 02 9740550

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 54000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 54000 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.03.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор