Версия за печат

00744-2007-0019


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински консумативи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол - Ул. Панайот Хитов № 30
Код NUTS: BG233
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на обществена поръчка “Доставка на медицински консумативи” включва: 1. Периодична доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол след подадена заявка /по факс, електронна поща или др./, съгласно спецификация по заявка на поръчителя в рамките на определения в проекто-договора срок и начин; 2. Спецификацията на медицинските консумативи е разделена на 17 обособени позиции, включващи общо 374 номенклатурни единици. По първа и втора обособени позиции се участва за цялата позиция, тоест е възможен само един спечелил участник. По всички други обособени позиции може да се участва поотделно за всяка една номенклатурна единица, тоест за всяка една обособена позиция може да има повече от един спечелил участник. По първа и втора обособени позиции договорите ще бъдат сключени за период от девет календарни месеца, считано от 11.05.2008 г. за „ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. ХЕМОДИАЛИЗНИ РАЗТВОРИ И КОНСУМАТИВИ” и от 16.05.2008 г. за „ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2. ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ /АСПИРАЦИОННА/”, освен ако текущите със същия предмет не бъдат прекратени предварително. За всички други обособени позиции договорите ще се сключват за една календарна година. Ако в рамките на този срок е открита процедура за провеждане на нов търг по ЗОП за същата дейност, договорът ще се счита продължен до сключване на нов договор. 3. Количествата на медицинските консумативи са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори. 4. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на медицинските консумативи, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по малко от 60% от обявения от производителя; 5. Доставчика осигурява транспорта за заявените количества медицински консумативи до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр Ямбол; 6. Доставките се извършват в количество и вид съгласно изготвяната от болницата заявка, в срок до 24 часа, след изпращане на заявката по факс или електронна поща; 7. Крайната цена се формира в левове без ДДС до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси и транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол; 8. По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. ХЕМОДИАЛИЗНИ РАЗТВОРИ И КОНСУМАТИВИ участниците трябва да се съобразят със следните изисквания: Участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. 9. По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2. ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ /АСПИРАЦИОННА/ участниците трябва да се съобразят със следните изисквания: Участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. Отделните елементи /номенклатурни единици/ трябва да бъдат част от комплект, тоест съвместими една с друга /участниците трябва да предоставят образци на изделията при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност между отделните артикули/ - непредставянето на образци и неучастието за някоя от номенклатурните единици е основание за отстраняване на участника за тази позиция. 10. За номенклатурни единици "№349. Спинална канюла 25G + Водеща игла /комплект/" и "№350. Спинална канюла 29G + Водеща игла /комплект/" от обособена позиция №16 „КАНЮЛИ”, участниците трябва да представят образци на консумативите при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност на спиналната канюла с водещата игла - липсата на образци с опис и техническа спецификация към тях е основание за отстраняване на участника за тези номенклатурни единици.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

36710000 (M034)

Описание:

Консумативи (Медицински)

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 0.8
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 0.2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Референтен номер в СИМАП 2008-030559

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 023 - 027293 от 02.02.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 001 - 000768 от 03.01.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Договор за доставка на ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ /АСПИРАЦИОННА/
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Имесса” ЕООД – гр. София, ул. „Ами Буе” №72, България 1612, София, Тел.: 02 9530523, E-mail: office@imessa.net, Факс: 02 9505751

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 37194.6 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 2 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Имесса” ЕООД – гр. София, ул. „Ами Буе” №72, България 1612, София, Тел.: 02 9530523, E-mail: office@imessa.net, Факс: 02 9505751

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 960.56 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 3 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

12.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Дъчмед Интернешънъл" ООД – гр. София, Зона Б-4, ул. „Осогово” 30, ет.6, България 1303, София, Тел.: 02 9200123, E-mail: info@dutchmed.bg, Факс: 02 9200384

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 21891.05 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 4 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

12.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Медитех” ООД – гр. София, ул. „Ами Буе” №52, България 1606, София, Тел.: 02 9464025, E-mail: meditech@meditech-bg.com, Факс: 02 9516866

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 448.8 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 5 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

14.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Медицинска Техника Инженеринг” ЕООД, ОБЩИНА СЛАТИНА, бул. „Шипченски проход” №69, България 1574, София, Тел.: 02 9712061, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 9712410

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 24899.36 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 6 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

14.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Истлинк България” ООД, община Пловдив, ул. «Йордан Йовков» №9, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 641286, E-mail: eastlink_pv@mail.orbitel.bg, Факс: 032 642706

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 42964.42 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 7 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Софарма Трейдинг” АД – гр. София, район Надежда, бул. „Рожен” №16, България 1220, София, Тел.: 02 8133642, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6750 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 8 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Б. Браун Медикал" ЕООД, община Триадица, квартал „Бокар”, бул. „България” 21, България 1404, София, Тел.: 02 8706740, E-mail: maya.cholakova@bbraun.com, Факс: 02 9753999

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 4502 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 9 / Заглавие:Договор за доставка на медицински консумативи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

17.03.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„Чардаклиев” ЕООД, ул. «Димитър Подвързачов» №7, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 633180, Факс: 042 605134

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 84486.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка