Версия за печат

00145-2007-0127


Информация за сключен договор

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НОИ - РУ "Социално осигуряване" - Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7, За: Тодорка Колева Стоянова, Р.България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608697, E-mail: dora.stoianova@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 648066

Място/места за контакт: Ру "Социално осигуряване" - Пловдив
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ”СО” - гр.Пловдив през 2008 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: ул. "Любен Каравелов" №7
Код NUTS: BG221
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ”СО” - гр.Пловдив през 2008 г.”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

21000000 (E009) , 30192000

Описание:

Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия (За канцеларии)
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
42765.18 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена на офертата ; тежест: 70
Показател: Качество на предлаганите стоки ; тежест: 20
Показател: Срок на доставка след заявка ; тежест: 5
Показател: Срок на доставка след рекламация ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 127/S - от 27.11.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 04 / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ”СО” - гр.Пловдив през 2008 г.”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

29.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС, ЕИК по БУЛСТАТ 103628972, ЗПЗ, ул. «Уста Кольо Фичето» № 17, БЪЛГАРИЯ 9000, гр. Варна, Тел.: 052 571777, Факс: 02 9732610

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42765.18 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка