I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Министерство на финансите - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул."Г.С.Раковски"102, За: Любомир Тушанов, Гергана Беремска, България 1000, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/page/206.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на хардуер и софтуер за разработка и развитие на електронните административни услуги на приходната администрация
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
гр.София
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на хардуер и софтуер за разработка и развитие на електронните административни услуги на приходната администрация. Доставката включва 4 обособени позиции както следва:
1. Обособена позиция/Лот 1: Доставка на хардуер – Скенери;
2. Обособена позиция/ Лот 2: Доставка на лицензи за софтуерни продукти Adobe (Адоби) или еквивалентни
3. Обособена позиция/ Лот 3: Доставка на стандартен софтуер
4. Обособена позиция/ Лот 4: Доставка на лицензи за софтуерни продукти ARIS (АРИС) или еквивалентни.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30000000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
198804 EUR без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: оборот от дейността; тежест: 5
Показател: опит на кандидата при изпълнение на доставки по предмета на поръчката (или сходни с предмета на поръчката); тежест: 10
Показател: предложена от участника цена в евро; тежест: 85
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 001 - 000777 от 03.01.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 138 / Заглавие:Лот 1: Доставка на хардуер – Скенери
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
ЕТ „КАНТЕК - МИЛЧО БОРОВ” булстат 030222875, гр.София, бул. „ Никола Петков” No 5А, България 1040, София, Тел.: 02 9604600, E-mail: office@cantek.bg, Факс: 02 9571497
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30912 EUR без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 137 / Заглавие:Лот 2: Доставка на лицензи за софтуерни продукти Adobe (Адоби) или еквивалентни
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„Глобал Консултинг” ЕООД булстат 831753228, община Триадица, ул. „П.Парчевич”No 32, eт.3, aп.8, България 1000, София, Тел.: 02 9812741, E-mail: dimiter.djendov@globalcons.bg, Факс: 02 9862376
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 66850 EUR без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 143 / Заглавие:Лот 3: Доставка на стандартен софтуер
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
СИЕНСИС АД булстат 121708078, жк Бели Брези, ул. Лерин No44-46, България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: sales@cnsys.bg, Факс: 02 9583036
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 73494 EUR без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Стойност без ДДС: 6173.5 EUR
Кратко описание
обучение за работа със софтуерни продукти на Оракъл
Поръчка №: 135 / Заглавие:Лот 4: Доставка на лицензи за софтуерни продукти ARIS (АРИС) или еквивалентни
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„Интерконсулт България” ООД булстат 121026857, ул.Индже Войвода 7, България 1309, София, Тел.: 02 9201120, E-mail: icb@icb.bg, Факс: 02 9200552
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27548 EUR без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Доставка на хардуер и софтуер за разработка и развитие на електронните административни услуги на приходната администрация” по проект на програма Фар BG 2005/017-353.08.03
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, За: Комисия за защита на конкуренцията, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка