Версия за печат

00246-2007-0132


Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: въпроси по процедурата - инж. Красимир Трайков; по техническите въпроси - инж. Николай Москов, Република България 6265, Стара Загора, Тел.: 042 662912; 042 662828, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел; Звено "Информационни технологии"
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на копирна и печатарска хартия и консумативи за принтери и мултифункционални системи”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: DDP "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG222
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на договора е „Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи „HEWLETT-PACKARD” или еквивалентно по спецификация” Консумативите по вид и количество са описани в спецификации към документацията на обществената поръчка. Доставките се осъществяват периодично, след предварителна заявка от Възложителя в срок 3/три/ работни дни след получаване на заявка. Консумативите да имат 6 месеца срок на годност/отбелязан на опаковката/, считано от датата на доставка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30124000 (E015)

Описание:

Части и аксесоари за офис-техника (Доставка)

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
Стойност
27264.29 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

7136; Уникален № 00246-2007-0132

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 36/S - от 09.10.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка №: 8594 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи „HEWLETT-PACKARD” или еквивалентно по спецификация”
V.1.1) Дата, на която е възложена поръчката

19.02.2008 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

" Сиенсис " АД ; ЕИК по БУЛСТАТ: 121708078, ж.к. " Бели брези", ул. "Лерин" 44-46, Република България 1000, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: sales@insys.bg, Факс: 02 9583036

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27264.29 BGN без ДДС
V.1.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка - специални сектори