Версия за печат

00530-2007-0212


Информация за сключен договор

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " гр.Велико Търново, Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " - В.Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141 ; 062 617207, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 406
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: административаната сграда на ТД на НАП-Видин", пл. "Бдинци" №2
Код NUTS: BG111
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП-Видин", гр. Видин, пл. "Бдинци" №2, подробно описани в документацията, при спазване на изискванията на Наредба за безопастната експлoатация и техническия надзор на асансьори.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2160 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2007-0212

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 3/S - от 11.12.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 11 / Заглавие:"Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП-Видин"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

15.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Асансьорни сервизи - София" АД, Булстат 130240867, бул. "Васил Левски" №108, Република България 1000, София, Тел.: 02 8586023, Факс: 02 8592034

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2160 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpc@admin.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpc@admin.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка