Версия за печат

00530-2007-0197


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.Варна, при ЦУ на НАП - гр.Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Диана Николова, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Диана Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП – Варна, ТД на НАП - Добрич, ТД на НАП – Русе и ТД на НАП – Шумен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.Варна, гр.Добрич, Русе и Шумен
Код NUTS: BG13
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Съгласно договора.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
126107.55 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най - ниска цена; тежест: 70 %
Показател: най - кратък срок за доставка; тежест: 25%
Показател: най - изгодни за възложителя услвия за плащане ; тежест: 5%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 225 - 274581 от 22.11.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 15 История / Заглавие:Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Варна
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Сара 55" ЕООД, гр. Варна, ул."Охрид" №12, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 632507, Факс: 052 632508

URL: www.avgusta1abv.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 74269.83 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 45297.11, Най-висока оферта: 93152.65 BGN без ДДС
В брой месеци: 17
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 14 История / Заглавие:Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Добрич, ТД на НАП - Русе и ТД на НАП - Шумен История
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Сара 55" ЕООД, гр.Варна, ул."Охрид" №12, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 632507, Факс: 052 632508

URL: www.avgusta1abv.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 51837.72 История BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта:  История, Най-висока оферта:  История без ДДС
В брой месеци: 14
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка