Версия за печат

00585-2008-0001


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "АНГЕЛ КЪНЧЕВ", ул.Студентска 8, За: Инна Йорданова - финансов контрольор, Р България 7017, Русе, Тел.: 082 888448, E-mail: Procurement@ru.acad.bg, Факс: 082 888448

Място/места за контакт: Русенски университет "Ангел Кънчев"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ru.acad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на материали и консумативи с отложено плащане"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Русе
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на материали и консумативи с отложено плащане: материали за строителни ремонти и поддръжка, ремонти на електрическите, водопроводните и отоплителните инсталации, хигиенни материали и консумативи и други съобразно нуждите на Русенски университет "А.Кънчев"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28811300, 28811400, 28811500, 28811200, 31300000, 28511100, 25122310

Описание:

Керамика
Бои и стенни покрития
Материали за термична изолация
Цимент
Изолирани жици и кабели
Водопроводни кранове
Хигиенни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
145000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

1/2008


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 95К1 / Наименование:Договор за покупко-продажба на стоки с отложено плащане
V.1) Дата на сключване договора

07.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Жираф маркет"ЕООД, ул.Панайот Волов №1, Р България 7058, Мартен, Тел.: 082 860943, E-mail: ziraf_ruse@abv.bg, Факс: 082 860943

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 145000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 145000 BGN без ДДС
В брой години: 2

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 ЗОП жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването на заинтересуваните лица

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.02.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

3. естеството на услугата не позволява да се определят достатъчно точно техническите спецификации, за да се възложи поръчката по реда на открития конкурс;