Версия за печат

00267-2008-0001


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: Светослава Денева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656771, E-mail: sdeinost@abv.bg, Факс: 032 632781

Място/места за контакт: Светослава Денева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на град Пловдив, по райони, за допълнителната бройка до 1000 души, до 1.20 лв. оклад на ден, до 75 дни , съгласно Решение № 520 на Общински съвет - Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Град Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на град Пловдив, по райони, за допълнителната бройка до 1000 души, до 1.20 лв. оклад на ден, до 75 дни , съгласно Решение № 520 от 18.12.2007 г. на Общински съвет - Пловдив.Храненето се извършва веднъж дневно , през зимните месеци, като разходите за него се поемат от бюджета на Община Пловдив

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55322000

Описание:

Услуги по готвене на храни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67500 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Наличие на административна, складова и друга помощна база за временно съхранение на хранителни продукти, за приготвяне на храната и за мястото /местата/, където се извършва храненето; тежест: 40 точки
Показател: Налична техника и материална база, с която разполага кандидатът за изпълнител; тежест: 20 точки
Показател: Професионален опит; тежест: 15 точки
Показател: Екологично и здравословно хранене. Качество на храната; тежест: 10 точки
Показател: Време за извършване на храненето; тежест: 10 точки
Показател: Стойност на пакета услуги поотделно и общо за позициите, за които кандидатът участва; тежест: 5 точки
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за допълнителните бройки до 150 човека за р. Централен
V.1) Дата на сключване договора

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Експрес - Д - Ангелина Трайкова" БУЛСТАТ 115822091, ул."Бугариево" № 5, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 623647

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
Договор №: 2 / Наименование:Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за допълнителните бройки до 150 човека за р. Тракия
V.1) Дата на сключване договора

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Експрес - Д - Ангелина Трайкова" БУЛСТАТ 115822091, ул. "Бугариево" № 5, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 623647

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
Договор №: 3 / Наименование:Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за допълнителните бройки до 150 човека за р. Западен
V.1) Дата на сключване договора

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Галя Станева - ГМС" БУЛСТАТ 115615160, бул."Александър Стамболийски" 67, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 642973

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
Договор №: 4 / Наименование:Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за допълнителните бройки до 150 човека за р. Северен
V.1) Дата на сключване договора

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Експрес - Д - Ангелина Трайкова" Булстат 115822091, ул."Бугариево" № 5, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 623647

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3
Договор №: 5 / Наименование:Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани за допълнителните бройки до 150 човека за р. Южен
V.1) Дата на сключване договора

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Надежда 2000" ЕООД БУЛСТАТ 115524180, ул. "Заводска" № 4, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 761760

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 13500 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 3

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.01.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

4. поради непреодолима сила е невъзможно спазването на сроковете по чл. 35;