Версия за печат

00145-2007-0101


Информация за сключен договор

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Районно управление "Социално осигуряване", бул. "Симеон Велики" № 60, За: Ивелина Петкова Андреева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 855801, E-mail: Shumen@nssi.bg, Факс: 054 877338

Място/места за контакт: директор
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за ТП на НОИ - РУСО гр. Шумен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: РУСО Шумен, бул. "Симеон Велики" № 60
Код NUTS: BG133
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали за срок до една година, или изчерпване на сумата от 15000.00 лева без ДДС

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

52700000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно на канцеларски стоки и техника

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
15000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 86.88, Най-висока оферта: 90.55 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска цена на предложението; тежест: 60 процента
Показател: качество на предлаганите материали; тежест: 30 процента
Показател: срок на доставка; тежест: 10 процента
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 9 / Заглавие:Текуща доставка на канцеларски материали
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

21.01.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Панда Експерт" ООД БУЛСТАТ: 131298528, бул. "Джеймс Баучер" № 51, България 1000, София, Тел.: 0897 959095, Факс: 054 832517

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка