Версия за печат

00422-2007-0008


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул."Триадица" № 2, За: Стефан Анастасов, Р България 1051, София, Тел.: 02 8219511, E-mail: s.anastasov@mlsp.government.bg, Факс: 02 9872531

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и стопанска дейност" в дирекция "ФСДУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mlsp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Преустройство и оборудване на три помещения в сградата на МТСП – служебен вход, фронт офис и фоайе към фронт офис”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: Административната сграда на МТСП гр. София, ул. Триадица №2
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обектът на обществената поръчка е преустройство и оборудване на три помещения в сградата на Министерство на труда и социалната политика – служебен вход, фронт офис и фоайе към фронт офиса. Поръчката включва СМР и свързаните с това доставки на стоки, съдържащи се в изготвения проект и представена количествена сметка. 1. Служебен вход Служебния следва да се прегради с нова стъклена витрина на която се монтира герб и надпис на министерството (на български и на английски).По този начин да се обособи ново пространство за да се предпазва от вредните атмосферни влияния. В него да се изгради ново помещение за работа с посетители, с две работни места. Остъкляване да е на ивици – матово и прозрачно стъкло. Камъкът в ново обособеното помещение да се почисти, както и този по фасадата. Съществуващата дървена врата да се освежи и да се подменят вратите на кутията, разположена над нея, с гладки. Да се монтират нови осветителни тела, да се подменят старите кутии за информация с нови. Да се поставят две нови електронни информационни табла, свързани с компютър, чрез които гражданите да получават информация за структурата на Министерството и предоставяните от МТСП услуги. Да се изгради и нова система за климатизация и вентилация. Пред фасадата да се поставят тактилни плочи, както и да се монтират нови табели и се аранжират заедно със съществуващите. 2. Фоайе към фронт офиса Във фоайето към фронт офиса да се обособят нови места за сядане, както и да се доставят нови маси, кутии за сигнали за корупция и за мнения и предложения на потребителите. Да се постави един компютър на стойка за информация и плот за писане. Да се монтира нова радиаторна решетка от мушалкалк. Да се подмени остъкляването към фронт офиса. Да се постави и нова табела за фронт офиса. 3. Фронт офис Да се изгради нова вентилация за фронт офиса и фоайето пред него. В самият фронт офис да се обособят две нови работни места. Да се оформи кът за изчакване на посетителите. Част от помещението да се прегради с нова, плъзгаща се стъклена витрина. Да се монтира нов окачен таван – гладък и растерен, в чиято растерна част се монтират нови осветителни тела – луни, както и новите решетки за вентилация, климатик. Да се монтират осветителни тела по стените. Да се постави видеостена с необходимата информация, свързана с единия от компютрите в помещението.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
147381.44 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок и график за изпълнение на поръчката ; тежест: 0,2
Показател: - Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката; тежест: 0,4
Показател: - Опит на Кандидата за изпълнение на обществената поръчка ; тежест: 0,3
Показател: Гаранционни срокове; тежест: 0,1
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Договор за възлагане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора

27.12.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мегатурс-1", район "Красно село, ул. "Хайдушка гора" № 38, Република България 1000, София, Тел.: 02 9156071, E-mail: office@magatours1.com, Факс: 02 9156079

URL: smegatours@fog-bg.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 147381.44 BGN без ДДС
В брой месеци: 2

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.01.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор