Версия за печат

00210-2007-0037


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Любомир Тушанов, Гергана Беремска, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 512

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/page/206.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на консултантски услуги по проект на програма ФАР BG 2005/ 017-353.11.01 - Инструмент за подготовка на проекти във връзка с реализиране на проекти финансирани по програма ФАР, за които дирекция „Централно звено за финансиране и договаряне” (ЦЗФД) към Министерство на финансите е Изпълнителна агенция по Програма Фар

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на консултантски услуги включващи: - Преглед, ревизиране, предоставяне на експертно мнение по отношение на тръжни документи / технически спецификации, при необходимост. - участие в работата на оценителни комисии в ролята на консултанти без право на глас или членове с право на глас. - оценка на технически спецификации по отношение на постигане целите и резултатите, заложени в съответните проектни фишове, при необходимост. - оценка и анализ на работния план на туининг проектите с оглед на предвидените дейности и тяхната необходимост за постигането на задължителните резултати и цели в съответствие с изискванията на проектния фиш и Ръководството за Туининг проекти. - предоставяне на експертно мнение, изготвяне на становища във връзка с изпълнението на проекти/договори, както и при възникването на спорове при изпълнението на проектите/договорите. - оказване на експертна помощ при извършване на качествен контрол върху тръжните документации за целите на предварителен контрол; - изготвяне на доклади за извършена работа и справка за изработените часове, които подлежат на одобрение от Възложителя след всяка възложена задача.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

74000000

Описание:

Архитектурни, инженерни, строителни, юридически и счетоводни и други услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
245850 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: (П1) предложена цена от участника на часова база в евро; тежест: (П1) = 20 точки, максимална стойност
Показател: (П2) образование и квалификация на експертите; тежест: (П2) = 30 точки, максимална стойност
Показател: (П3) професионален опит на експертите; тежест: (П3) = 30 точки, максимална стойност
Показател: (П4) опит на участника при предоставяне на консултантски услуги (референции, изпълнени договори и др.); тежест: (П4) = 20 точки, максимална стойност.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено за профил на купувача
Номер на обявлението в ОВ 25/S - от 26.09.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 25/S - от 26.09.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: Дог-524 / Заглавие:Договор за предоставяне на консултантски услуги (Лот 1)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Др Пендл и Др. Писвангер България" ЕООД, Булстат: 121398487, ул. Вежен No 27, България 1421, София, Тел.: 02 9631975, E-mail: office@pendlpiswanger.com, Факс: 02 9631956

URL: http://www.pendlpiswanger.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 45000 EUR без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38250 EUR без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: Дог-526 / Заглавие:Договор за предоставяне на консултантски услуги (Лот 2)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Др Пендл и Др. Писвангер България" ЕООД, Булстат: 121398487, ул. Вежен No 27, България 1421, София, Тел.: 02 9631975, E-mail: office@pendlpiswanger.com, Факс: 02 9631956

URL: http://www.pendlpiswanger.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 180000 EUR без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 153000 EUR без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: Дог-525 / Заглавие:Договор за предоставяне на консултантски услуги (Лот 3)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Др Пендл и Др. Писвангер България" ЕООД, Булстат: 121398487, ул. Вежен No 27, България 1421, София, Тел.: 02 9631975, E-mail: office@pendlpiswanger.com, Факс: 02 9631956

URL: http://www.pendlpiswanger.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 35000 EUR без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 29400 EUR без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: Дог-527 / Заглавие:Договор за предоставяне на консултантски услуги (Лот 4)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Др Пендл и Др. Писвангер България" ЕООД, Булстат: 121398487, ул. Вежен No 27, България 1421, София, Тел.: 02 9631975, E-mail: office@pendlpiswanger.com, Факс: 02 9631956

URL: http://www.pendlpiswanger.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30000 EUR без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25200 EUR без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Програма Фар - проект BG 2005/ 017-353.11.01 - Инструмент за подготовка на проекти
VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.12.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка