Версия за печат

00530-2007-0112


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Борянка Дачева, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на тонер касети, безконечна хартия, фотокопирна хартия, принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия, за нуждите на ТД на НАП – Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция „ОУИ”-Пловдив.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; Сградата на ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2;Сградата на ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; Сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; Сградата на ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; Сградата на ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на тонер касети, безконечна хартия, фотокопирна хартия, принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия, за нуждите на ТД на НАП – Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция „ОУИ”-Пловдив.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 21233600, 21125691, 30192000, 22800000

Описание:

Касети с тонер
Безконечна хартия за компютърни принтери
Фотокопирна хартия
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1200681.29 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на офертата; тежест: 70%
Показател: Участие за най-голям брой обособени позиции от един кандидат; тежест: 20%
Показател: Най-голям брой препоръки от бюджетни предприятия; тежест: 10%
Показател: Допълнителен критерий за оценка на офертите, валиден за обособена позиция № 4 - най-добро качество на оферираните артикули; тежест: от 0 до 10 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-30/03.08.2007г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 035 - 042612 от 20.02.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 150 - 186689 от 07.08.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 54 / Заглавие:Доставка на тонер касети за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково,Кърджали, Пловдив,Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда" - София, Булстат, гр.София,бул.Джеймс Баучер № 51, Р.България 1784, София, Тел.: 02 976687, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 802017.4 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 11
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 55 / Заглавие:Доставка на фотокопирна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Ронос" ООД - София, гр.София, Бизнес-център Сердика, ул.Гюешево №83, сграда 0 2, офис 424, Р.България 1000, София, Тел.: 07 0017017, Факс: 070017017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 252511.68 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 11
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 57 / Заглавие:Доставка на безконечна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Ронос" ООД - София, гр.София, Бизнес-център Сердика, ул. Гюешево № 83, сграда № 2, офис 424, Р.България 1000, София, Тел.: 07 0017017, Факс: 070017017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 69218.16 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 11
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 58 / Заглавие:Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора,Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

16.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда" - София, гр.София, ул.Джеймс Баучер № 51, Р.България 1784, София, Тел.: 02 976687, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 76934.05 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 11
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-30/03.08.07г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка