Версия за печат

01224-2007-0035


Информация за сключен договор

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Зорница Ценева, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: Tzeneva.Z@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Зорница Ценева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Избор на изпълнител за сключване на договор за следгаранционна поддръжка на обоудването за системата "Finance Kit" на БНБ".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: гр. София, пл. "Княз Александър I" № 1
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Следгаранционната поддръжка касае следното компютърно оборудване и софтуер за нуждите на системата Finance Kit, както следва: - сървър SunFire V490 4CPU; - сървър SunFire V490 2CPU; - сървър SunFire V240 2CPU; - 2 бр. архивиращи устройства StorEdge SDLT 320; - дискова система EMC Symmetrix DMX – 800; - програмен продукт Sybase ASE 12.5.x, с лицензии за 8 бр. процесори. Избраният изпълнител се задължава да осигурява услугите по следгаранционната поддръжка на място и/или отдалечено в зависимост от потребностите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при условията предлагани от производителя на доставеното оборудване и софтуер, в това число: Мониторинг на компютърното оборудване и софтуер; Диагностика и отстраняване на проблеми; Поддръжка и обновяване на софтуерни продукти; Подмяна на дефектирало оборудване; Предоставяне на отчети; Консултации по използване на наличните услуги; Съдействие при реконфигуриране и при нужда от въвеждане на нови услуги; Изготвяне на препоръки и насоки за бъдещо развитие; Други услуги, свързани с осигуряването на нормалното функциониране на системата Finance Kit.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50312310

Описание:

Услуги по поддържане на оборудване за компютърна мрежа

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
102000 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена за поддръжката на оборудването; тежест: 50
Показател: Време за реакция при повреда; тежест: 25
Показател: Опит при изпълнение на поръчки от подобен характер и обем; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 30/S - от 27.08.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД09-0082 / Заглавие:Договор за следгаранционна поддръжка на компютърно оборудване и софтуер за нуждите на системата Finance Kit
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

19.11.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Глобал Консултинг" ЕООД 831753228, ул. "П.Парчевич" № 32, ап. 8, Република България 1000, София, Тел.: 02 9861287, E-mail: dimiter.djendov@dlobalcons.com, Факс: 02 9862376

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 102000 EUR без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Стойност без ДДС: 15300 EUR
Дял: 15%
Кратко описание

Конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от "АСТ София" ООД е следната: Следгаранционна поддръжка на сървър SunFire V490 4CPU, сървър SunFire V490 2CPU, сървър SunFire V240 2CPU и 2 броя архивиращи устройства StorEdge SDLT 320.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка