I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ул. "Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р. България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 16 бр. служебни автомобили на ТД на НАП- Хасково, Смолян, Пловдив и Кърджали”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение:
сервизната база на изпълнителя в гр. Хасково, Смолян, Пловдив и Кърджали
Код NUTS:
BG22
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Възложителят възлага, а Изпълнителят се задължава да извършва срещу възнаграждение абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежностти и консумативи на 16 бр. служебни автомобили на ТД на НАП- Хасково, Смолян, Пловдив и Кърджали
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4076.14 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментна подръжка; тежест: 50%
Показател: най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 30%
Показател: най-дълъг гаранционен срок на извършените ремонтни работи в условията на експлоатация; тежест: 20%
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 143 - 177679 от 27.07.2007 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 45 / Заглавие:"Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Стил 96" ООД BG 108009269, гр. Кърджали, ул. "Първи май" № 92 А, Р. България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65740
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 940.65 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 46 / Заглавие:"Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Смолян, бул. "България" № 12, ет. V"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Стил 96" ООД, BG108009269, гр. Кърджали, ул. "Първи май" № 92 А, Р. България 6600, Пловдив, Тел.: 0361 65740
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 940.65 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 47 / Заглавие:"Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 7 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Кърджали, ул "Деспот Слав" № 1"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Стил 96" ООД, BG108009269, гр. Кърджали, ул. "Първи май" № 92А, Р. България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65740
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2194.84 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.3.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120 от ЗОП- жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка