Версия за печат

00377-2007-0005


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Складовата база на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново в съответствие с предложената оферта франко складовата база на Възложителя. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на канцеларските материали и консумативите за офис техника по видове за едногодишен период за обезпечаване текущата дейност на Дружеството.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

21000000 (E008, E178) , 30125100, 30192000

Описание:

Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия (За използване в канцеларии, По договор)
Касети с тонер
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - Предложена цена от Участника; тежест: Т1 = 4,5
Показател: К2 - Предложен срок за разсрочено плащане; тежест: Т2 = 2,0
Показател: К3 - Срок на доставка; тежест: Т3 = 1,5
Показател: К4 - Качество на изделията; тежест: Т4 = 1,0
Показател: К5 - Търговска репутация и техническа и финансова възможност за изпълнение на поръчката; тежест: Т5 = 1,0
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 26 от 23.07.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: . / Наименование:Договор За "Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника".
V.1) Дата на сключване договора

09.10.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Верига Домино" ЕООД, гр. Варна; Булстат 103836699, гр. Варна, ул. "Студентска" № 13, България 9000, Варна, Тел.: 062 606564, E-mail: domino_vt@abv.bg, Факс: 062 606564

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 47167.04 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-7/17.07.2007 г. на Управителя на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Точната стойност на сключения договор не може да се определи предварително, тъй като поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново в съответствие с предложената оферта за едногодишен период, а количествата, които са посочени в Техническата спецификация са прогнозни. Точна информация за стойността на сключения договор на АОП ще бъде изпратена в 7-дневен срок от датата на приключване изпълнението на договора, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 10 и чл. 5, ал. 3, т. 1 от ППЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.10.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор