Версия за печат

00530-2007-0077


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението", Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново, За: Маргарита Драганова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617104 ; 062 617146, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 403
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на доставка на канцеларски материали за нуждите на ТД на НАП- В.Търново, ТД на НАП - Видин, ТД на НАП-Враца, ТД на НАП-Ловеч, описани в Приложение №1 Спецификация на канцеларски материали - общо и конкретизирани за съответната дирекция в приложения №1.1 до №1.4 и Приложение №2 Спецификация на канцеларски материали с посочен производител и търговска марка, неразделна част от документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: ТД на НАП-В.Търново пл."Център" №2,ТД на НАП-Видин, ул."Шести септември" №12,ТД на НАП-Враца, ул."В.Кънчов" №86, ТД на НАП-Ловеч, ул."Търговска" №43
Код NUTS: BG1
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключен договор за доставка на канцеларски материали за нуждите на ТД на НАП- В.Търново, ТД на НАП - Видин, ТД на НАП-Враца, ТД на НАП-Ловеч, описани в Приложение №1 Спецификация на канцеларски материали - общо и конкретизирани за съответната дирекция в приложения №1.1 до №1.4 и Приложение №2 Спецификация на канцеларски материали с посочен производител и търговска марка, неразделна част от документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
26740.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Критериите, посочени в спецификациите, в поканата за отваряне на офертата или за договаряне или в съдържащият описание документ; тежест:
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2007-0077

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S S - 046873 от 15.06.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 20 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП-В.Търново, ТД на НАП-Видин, ТД на НАП-Враца, ТД на НАП-Ловеч съгласно приложения от №1.1 до №1.4
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

02.10.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Вега 33" ООД гр.София, Булстат 831168203, гр.софия, ул."Цариградско шосе " №47 А, Република България 1504, гр.София, Тел.: 02 8466168, E-mail: info@vega33.com, Факс: 02 9443111

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26740.7 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Директорът на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка