I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" 2, За: Румяна Асенова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393077, E-mail: rasenova@parliament.bg, Факс: 02 9882175
Място/места за контакт: дирекция "Парламентарен бюджет и финанси"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
София, пл. "Княз Александър Батенберг" 1, сградата на НС
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Периодична доставка на 87 вида канцеларски материали, 22 000 пакета копирна хартия формат А4 и 1 500 пакета копирна хартия формат А3
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
274805.8 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2/S - от 01.03.2007 г.
Номер на обявлението в ОВ 15/S - от 20.06.2007 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 755-02-169 / Заглавие:договор за периодечна доставка на канцеларски материали
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Роел-98" ООД, р-н "Лозенец", ул. "Христо Смирненски" 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461197
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 145925.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 755-02-167 / Заглавие:периодична доставка на копирна хартия
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Кооперация "Панда", бул. "Джеймс Баучер" № 51, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 128880 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие или от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка