Версия за печат

00728-2007-0005


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" 2, За: Румяна Асенова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393077, E-mail: rasenova@parliament.bg, Факс: 02 9882175

Място/места за контакт: дирекция "Парламентарен бюджет и финанси"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: законодателна дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: София, пл. "Княз Александър Батенберг" 1, сградата на НС
Код NUTS: BG211
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на 87 вида канцеларски материали, 22 000 пакета копирна хартия формат А4 и 1 500 пакета копирна хартия формат А3

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
274805.8 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2/S - от 01.03.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 15/S - от 20.06.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 755-02-169 / Заглавие:договор за периодечна доставка на канцеларски материали
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.10.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел-98" ООД, р-н "Лозенец", ул. "Христо Смирненски" 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461197

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 145925.8 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 14
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 755-02-167 / Заглавие:периодична доставка на копирна хартия
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

03.10.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда", бул. "Джеймс Баучер" № 51, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 128880 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 14
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие или от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка