Версия за печат

00530-2007-0036


Информация за сключен договор

BG-София: 21 - Юридически услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Койчо Койчев, България 1000, София, Тел.: 02 9859/3295/, E-mail: k.koytchev@nra.bg, Факс: 02 9859/3348/

Място/места за контакт: Централно управление на Националната агенция за приходите: Главна дирекция "Информационни системи"; Дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Удостоверяване на електронен подпис /Доставка на удостоверения за електронен подпис/

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: ДА
Основно място на изпълнение: Изпълнителят предоставя смарт-картите, съдържащи частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език в свои офиси в областните центрове
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Удостоверяване на електронен подпис /Доставка на удостоверения за електронен подпис/ Обектът на поръчката включва: 1. Издаване на удостоверения за електронен подпис по ред и при условия определени в договора, което включва: - предоставяне на смарт-картата, съдържаща частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език; - публикуване на удостоверението за електронен подпис в регистъра на доставчика на удостоверителни услуги. 2. Поддържане и управление на удостоверението за електронен подпис за срок на валидност от една година по ред и при условия определени в договора, което включва: - удостоверяване на електронните подписи, за които са издадени удостоверенията; - предприемане на необходимите действия, при наличие на основание за това, във връзка с отразяването на промените, спирането, възобновяването и прекратяването на действието на удостоверението за електронен подпис. Издаването на удостоверения за електронни подписи се осъществява по заявки, които се правят до изчерпване на количествата както следва: удостоверение за УЕП – 1500 бр., удостоверение за сървърен УЕП – 10 броя, удостоверение за ЕП за служебни цели – 1500 бр. или до изтичането на една година от момента на сключването му.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

74113210

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
37380 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 36/S - от 07.05.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 65 / Заглавие:Доставка на удостоверения за електронни подписи
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

13.08.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Инфонотари" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 16, България 1000, София, Тел.: 02 9210890, E-mail: sales@infonotary.com, Факс: 02 9210856

URL: webmaster@infonotary.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 150000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 37380 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9267464, E-mail: sofcourt@ttm.bg, Факс: 02 9267112

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120а, ал. 1 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка