Версия за печат

00530-2007-0048


Информация за сключен договор

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ 4ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ул. "Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р. България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на: 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7;1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2 и 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; сградата на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7; сградата на ТД на НАП- Хасково, пл. "Свобода" № 2 и сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1
Код NUTS: BG22
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ с владение и право на ползване на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП- Хасково, пл. "Свобода" № 2 възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да поддържа в техническа изправност и годност за експлоатация асансьорите, като извършва абонаментно сервизно обслужване и ремонт

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4534.48 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментна поддръжка; тежест: 70
Показател: най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 20
Показател: най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-14/11.05.07 г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 5/S - от 17.05.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 15 / Заглавие:"Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 2бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

03.08.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Асансьорни сервизи- София" АД, гр. София, район Оборище, бул. "Васил Левски" № 108, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8586023

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3226.13 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 15
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 16 / Заглавие:"Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково,пл. "Свобода"№ 2"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

03.08.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Асансьорни сервизи- София" АД, гр. София, район Оборище, бул "Васил Левски" № 108, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8586023

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1308.35 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка