РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Дирекция “Обжалване и управление на изпълнението” гр.София към ЦУ на НАП и териториалните дирекции включени в обхвата й, в седем обособени позиции: 1. Автомобили собственост на Дирекция “ОУИ” София; 2. Автомобили собственост ТД на НАП София град; 3. Автомобили собственост ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Автомобили собственост ТД на НАП София област; 5. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Перник. Автомобилите обект на поръчката са посочени в Приложение №1 към документацията.”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение:
София, Кюстендил
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Дирекция “Обжалване и управление на изпълнението” гр.София към ЦУ на НАП и териториалните дирекции включени в обхвата й, в седем обособени позиции: 1. Автомобили собственост на Дирекция “ОУИ” София; 2. Автомобили собственост ТД на НАП София град; 3. Автомобили собственост ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Автомобили собственост ТД на НАП София област; 5. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Перник. Автомобилите обект на поръчката са посочени в Приложение №1 към документацията.”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
7968 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена за абонаментна поддръжка за всички автомобили към обособената позиция за един месец; тежест: 30 %
Показател: Часова ставка при извършване на текущи ремонти.; тежест: 50 %
Показател: Гаранционен срок на извършените работи и вложените резервни части при експлоатация, не по-дълъг от 18 месеца; тежест: 20%
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 03 - 7123 от 11.05.2007 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 41 / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части, материали и консумативи за служебните автомобили собственост на Дирекция “ОУИ” София”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„ТАРА КАР” ООД,БУЛСТАТ 130516479, ж.к. „Суха река”, бл. 217, България 1517, гр. София,, Тел.: 02 8473053, Факс: 02 8473067
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 608 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 42 / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части, материали и консумативи за служебните автомобили собственост на ТД на НАП София град”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„ТАРА КАР” ООД, БУЛСТАТ 130516479, ж.к. „Суха река”, бл. 217, България 1517, София, Тел.: 02 8473053, Факс: 02 8473067
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1824 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 43 / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части, материали и консумативи за служебните автомобили собственост на ТД на НАП „ГДО”.
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„ТАРА КАР” ООД, БУЛСТАТ 130516479, ж.к. „Суха река”, бл. 217, България 1517, София, Тел.: 02 8473053, Факс: 02 8473067
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 304 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 44 / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части, материали и консумативи за служебните автомобили собственост на ТД на НАП София област”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„ТАРА КАР” ООД, БУЛСТАТ 130516479, ж.к. „Суха река”, бл. 217, България 1517, София, Тел.: 02 8473053, Факс: 02 8473067
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1824 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 40 / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части, материали и консумативи за служебните автомобили собственост на ТД на НАП гр. Кюстендил”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
ЕТ „ВЛАДИМИР АРГИРОВ – ЕКСПРЕС СЕРВИЗ”, БУЛСТАТ 040158937, , ул. „Асен Златаров” № 68, вх. Б, ет. 1, ап. 20, България 2500, гр. Кюстендил, Тел.: 0895 747759
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3408 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка