I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Комисия за установяване на имущество придобито от престъпна дейност / КУИППД/, бул. Цар Борис III № 126, За: Лозанова, Р.България 1612, София, Тел.: 02 8557108; 0878 699844, E-mail: t.lozanova@mail.bg, Факс: 02 8567136
Място/места за контакт: КУИППД
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cepaca.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА КОМИСИЯТА ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ИМУЩЕСТВО ПРИДОБИТО ОТ ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТ /КУИППД/”
ПОЗИЦИЯ 1. ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА КУИППД”
ПОЗИЦИЯ 2. ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА КУИППД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр.София
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Комисия за установяване на имущество придобито от престъпна дейност /КУИППД/.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Най-ниска оферта: 124000, Най-висока оферта: 150000 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 55%
Показател: отстъпка в % от каталога на участника ; тежест: 30%
Показател: качество на предлаганите продукти, бонуси и други преференции, касаещи поръчкатасрок за изпълнение на поръчката в кал. дни; тежест: 15%
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 25 от 26.03.2007 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Договор №: 26 / Наименование:Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на КУИППД
V.1)
Дата на сключване договора
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Кооперация "Панда"; 000885099, гр. София, бул. Джеймс Баучер №51, ЕР. България 1000, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 24000, Най-висока оферта: 30000 BGN с ДДС 20%
Договор №: 27 / Наименование:Доставка на канцеларски материали за нуждите на КУИППД
V.1)
Дата на сключване договора
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Кооперация "ПАНДА"; 000885099, бул. Джеймс Баучер №51, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 100000, Най-висока оферта: 120000 BGN с ДДС 20%
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КЗК, бул. Витоша №18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
КЗК, бул. Витоша 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор