Версия за печат

00226-2007-0011


Информация за сключен договор

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл. Плевен, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Цеца Овчарова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали и офис обзавеждане за нуждите на Община Плевен".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

За позиция І - Доставка на копирна хартия - формат А3 и А4 - 80 грама за кв. м., хартия за матричен принтер и документи за гражданско състояние и регистрация, административно обслужване и ЕСГРАОН. За Позиция ІІ - Покупка и зареждане на нови касети за лазерни принтери с тонер, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери. За Позиция ІІІ - Доставка на 1000/хиляда/ броя сгъваеми стола с метална конструкция и 20/двадесет/ броя бюра за офис обзавеждане.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

28522300

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17483 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 32/S - от 26.03.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: ИРО-919 История / Заглавие:Доставка на копирна хартия формат А3 и А4 - 80 гр. м.кв., хартия за матричен принтер и документи за гражданско състояние и регистрация, административно обслужване и ЕСГРАОН.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.06.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Веселин Балев" ЕООД, ул. "Дойран" 63, България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, Факс: 064 801205

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: ИРО-920 / Заглавие:Покупка и зареждане на нови касети за лазерни принтери с тонер, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

08.06.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Копилинк - Плевен" ООД, БУЛСТАТ 114606913, ул. Кирил и Методий 10, вх. А, ап. 1, България 5800, Плевен, Тел.: 064 801421, Факс: 064 801421

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: ИРО-921 / Заглавие:Доставка на 1000/хиляда/ броя сгъваеми стола с метална конструкция и 20/двадесет/ броя бюра за офис обзавеждане.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.06.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"МС - Груп" ЕООД, БУЛСТАТ 114616487, ж-к "Дружба", бл. 331, вх. Е, ап. 9, България 5800, Плевен, Тел.: 064 699385

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17483 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка