Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-5 05/01/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
05/01/2021 (дд/мм/гггг)
00193-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Ирина Мендева - юрисконсулт, отдел ОП +359 29652076
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/325


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на специализирано технологично оборудване по обособени позиции, за нуждите на Технически университет – София .... продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация
38400000      
Доставки

Предметът на поръчката е „Доставка на специализирано технологично оборудване по обособени позиции, съгласно технически спецификации, за нуждите на Технически университет – София, по проект № BG05M2OP001-1.001-0008 "Национален център по мехатроника и чисти технологии", финансиран чрез Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020” . Обособена позиция № 1: Цифров осцилоскоп 1Ghz, 4 канала, sample rate 5 Gs/s, спектрален анализатор
обособена позиция № 2: Спектрален анализатор 9KHz-6.2GHz, честотна лента 40 MHz
обособена позиция № 3: Логически анализатор за разнотипни интерфейсни шини
обособена позиция № 4: Компактна цифрова станция за запояване
обособена позиция № 5: Станция с горещ въздух
обособена позиция № 6: Инфрачервена станция за подгряване на платки
обособена позиция № 7: Манекен за сърдечна стимулация + CPR монитор и аксесоари.
Доставеното оборудване по всяка обособена позиция трябва да е ново, неупотребявано, в оригинална фабрична опаковка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5018      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Логически анализатор за разнотипни интерфейсни шини 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38434000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Възложителя град София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8.

Предмета на обособената позиция включва доставка на Логически анализатор за разнотипни интерфейсни шини за нуждите на анализа и дебъгването на различни цифрови интерфейси. – 1 пакет.
-Минимум 8 канала
-Минимум 500 MS/S
-Логически нива от 1.2 до 5.5 волта
-Възможност за аналогово сканиране
-Интерфейс къхм персонален компютър USB 3.0
-Декодиране на SPI, I2C, serial, 1-Wire, CAN, UNI/O, I2S/PCM, MP Mode, Manchester, Modbus, DMX-512, Parallel, JTAG, LIN, Atmel SWI, MDIO, SWD, LCD HD44780, BiSS C, HDLC, HDMI CEC, PS/2, USB 1.1, Midi + възможност за добавяне с помощта на SDK
Гаранционен срок – минимум 12 месеца, считано от от датата на подписване на Приемо-предавателния протокол, удостоверяващ изпълнение на доставката. В рамките на гаранционния срок, Изпълнителят в срок до 30 календарни дни, считано от датата на двустранно подписан констативен протокол, отстранява със свои сили и средства всички неизправности, несъответствия, повреди, дефекти и/или отк ...(продължава в раздел II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-1.001-0008 "Национален център по мехатроника и чисти технологии", финансиран чрез Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020” .

продължение от Pаздел II.2.4: или отклонения на доставеното устройство, съответно доставя резервни части и/или компоненти, подменя дефектирали части и/или компоненти с нови. При невъзможност тези дейности да бъдат извършени в срок до 30 календарни дни, Изпълнителят в срок до 15 календарни дни осигурява на Възложителя оборотно устройство от същия или подобен клас до отстраняването на повредата.

II.2) Описание 1

Манекен за сърдечна стимулация + CPR монитор и аксесоари 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Франко склада на Възложителя град София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8.

Предмета на обособената позиция включва доставка на Манекен за сърдечна стимулация + CPR монитор и аксесоари – 1 пакет. Тъй като и тестването на биомедицинска апаратура са част от разработката, то за целите на това са необходими стандартни тестови устройства– комплект медицински манекени с аксесоари към тях и CRP. Пакета включва:
- Комплект-демонстратор с манекени на 5 възрастни и 2 деца, за спешна медицинска помощ - сърдечен масаж и изкуствено дишане (CPR);
- CPR монитор;
- Тренажор с автоматичен външен дефибрилатор (AED);
- Престилки за манекените;
- Маска за обдишване.
Гаранционен срок – минимум 12 месеца, считано от от датата на подписване на Приемо-предавателния протокол, удостоверяващ изпълнение на доставката. В рамките на гаранционния срок, Изпълнителят в срок до 30 календарни дни, считано от датата на двустранно подписан констативен протокол, отстранява със свои сили и средства всички неизправности, несъответствия, повреди, дефекти и/...продължава в II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-1.001-0008 "Национален център по мехатроника и чисти технологии", финансиран чрез Оперативна програма "

или отклонения на доставеното устройство, съответно доставя резервни части и/или компоненти, подменя дефектирали части и/или компоненти с нови. При невъзможност тези дейности да бъдат извършени в срок до 30 календарни дни, Изпълнителят в срок до 15 календарни дни осигурява на Възложителя оборотно устройство от същия или подобен клас до отстраняването на дефекта/повредата.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 060-143220 (напр. 2015/S 123-123456)   и  966822 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-190    3   Логически анализатор за разнотипни интерфейсни шини
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НЮ-ТЕК ЕООД 040241849
гр. София, п.к. 1359, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 517, вх. E, ап. 167
София BG411 1359 България
bjanntek@tu-sofia.bg +359 28687110
https://newtek.bg +359 28687110
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1450      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-191    7   Манекен за сърдечна стимулация + CPR монитор и аксесоари
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИЛЕЙ АНКЪР ООД 131425541
гр. София, п.к. 1164, ж.к. ЛОЗЕНЕЦ, ул. МИДЖУР № 15, ет. 2, ап. 5
София BG411 1000 България
belay_anchor@yahoo.com +359 0897802302
www.belayanchor.com +359 0897802302
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3568      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от Раздел II.1. Наименование "....по проект BG05M2OP001-1.001-0008 „Национален център по мехатроника и чисти технологии“, финансиран чрез Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020”.
С влязло в сила Решение № ОП-349/03.08.2020г. общесвената поръчка e прекратена в частта по об. позиция № 6, на основание чл. 100, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Мотиви: В първоначално обявения срок за събиране на оферти не са постъпили оферти по об. позиция, поради което с Решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информацияна № ОП – 287/01.07.2020 г.на Ректора на ТУ - София, срокът за подаване на оферти по об.позиция е удължен до 17:00 ч. на 30.07.2020 г.Видно от водения на основание чл. 48, ал. 1 от ППЗОП регистър на получените оферти, подадени за участие по об. позиция и в рамките на определения допълнителен срок, в деловодството на ТУ-София не са постъпили оферти за участие по обособ. позиция № 6: „Инфрачервена станция за подгряване на платки “.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП, жалба може да се подаде в 10 - дневен срок от получаването на решението за прекратяване.
Жалба по чл. 196, ал. 5 се подава в 10 - дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/01/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва