00271-2020-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 15:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 15:16 ч. : | 12/06/2020 15:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 15:16 ч. : | 12/06/2020 15:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Цар Калоян:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Цар Калоян, пл.Демокрация №1, За: Илия Неделчев, България 7280, Цар Калоян, Тел.: 08424 2316, E-mail: tsarkaloyan@abv.bg, Факс: 08424 2316
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.tsarkaloyan.eu.
Адрес на профила на купувача (URL): https://tsarkaloyan.nit.bg/proczeduri-po-zop/2020-2-smr-kuxnya-dsp-i-zala/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Избор на изпълнител за извършване на строително - монтажни работи за обект: "Изграждане на Кухня за социален патронаж и зала за тържества в УПИ XI, кв.24, по КККР на гр.Цар Калоян, Община Цар Калоян, ул."Христо Ботев" №11“
Според чл.137 ал.1 т.4(б) на ЗУТ, във връзка с чл.8 ал.2 т.З от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, обектът е четвърта категория. Инвестиционното намерение на Възложителя е да построи сграда обединяваща две тела. В едното тяло ще е кухня за социален патронаж, а в другото тяло зала за тържества. Сградата ще бъде с Г-образна форма като залата за тържества ще се разположи в западната част, а кухнята за социален патронаж в източната й част. Кухнята за социален патронаж ще бъде с размери 16,24/16,50м, а залата за тържества с размери 26,00/12,00м в план. Технико-икономически показатели: Застроена площ: 580,00 м2 Разгърната застроена площ: 580,00 м2 Застроен обем: 2030,00 м3; подробно описание на видовете дейности са налични в колиствените смети и инвестиционния проект, част от документацията;
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности, свързани с изграждането на сграда -кухня и зала за тържества. В тази връзка, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния технически проект са взаимосвързани и са част от изпълнението на един обект и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. В случая, предвидената доставка и монтаж на оборудване за гласово озвучаване, не би могло да се обособи в отделна позиция или в самостоятелна процедура, тъй като дейността предвижда изпълнение на значително количество строително-монтажни работи, които са технологично свързани с цялостното изпълнение на обекта. Безспорно взаимообвързани са също така и отделните строителни интервенции, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции, съответно, разделянето би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от инвестиционния проект. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности и доставки на оборудване, свързано с изпълнението на обекта, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности по доставка и монтаж и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител, който да отговаря за изпълнението на строително – монтажните работи и доставката и монтажа на оборудването, е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Освен това, евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам и до разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. Обектът предмет на поръчката, напълно припокрива дефиницията за строеж по смисъла на § 1 т. 51 от ЗОП, тъй като след като бъде изпълнен ще представлява резултат от строителни работи, който е достатъчен сам по себе си да изпълнява икономически или технически функции, тоест обектът е икономически, технически и функционално неделим.
НЕ
V: Мотиви
Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката, а именно в размер на 580 834 лева без ДДС, Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 от ЗОП, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без ДДС. Тъй като за възложителя не са налице основанията за възлагане на процедура на пряко договаряне по чл. 18 ал. 1 т. 13 от ЗОП, то същият следва да обяви процедура за избор на изпълнител, чрез публично състезание. Освен това, избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен сроки от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация и решението за прекратяване на процедурата; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
12.06.2020 г.
VIII: Възложител
Дауд Назиф Аляовлу
КМЕТ НА ОБЩИНА ЦАР КАЛОЯН