00254-2020-0014
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.06.2020 11:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.06.2020 11:40 ч. : | 09/06/2020 10:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.06.2020 11:40 ч. : | 09/06/2020 10:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Рудозем:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул. България №15, За: Павлина Боюклиева-Главен експерт ЗОП, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/section-16-proceduri_po_zop.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем по две обособени позиции“, Обособена позиция №1: „Строителни материали от дървесина“ и Обособена позиция №2: “Метални изделия“
Предмет на обществената поръчка е доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем, съгласно обхвата и изискванията на техническите спецификации по двете обособени позиции. • Обособена позиция №1: „Строителни материали от дървесина“ • Обособена позиция №2: “Метални изделия“ Материалите, предлагани от доставчика, трябва да отговарят на следните условия: да бъдат качествени, с неизтекъл срок за годност; да отговарят по количество и качество на БДС или „еквивалентно”; да бъдат придружени със съответните сертификати за качество; Материалите се доставят до посочено място на територията на община Рудозем по предварително подадени заявки от оторизираното материално отговорното лице (МОЛ). Максималният срок за изпълнение на заявките е 72 часа. При получаване на заявените стоки от МОЛ следва да се контролира качеството и количеството им по подадена заявка. При установяване на различие в количеството и качеството на даден продукт, на място следва да се състави протокол за възникналия спор, като спорният продукт не се приема от МОЛ, а се връща на доставчика. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в Техническите спецификации – Приложение №1 и Приложение №2 представляващи неразделна част от настоящата документация. Посоченото количество на артикулите в Техническите спецификации е приблизително, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество строителни материали или да не се доставя до размера на посоченото. Доставката се осъществява по предварителна заявка от МОЛ на община Рудозем, с транспорт на Изпълнителя.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание“. За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, чиято обща стойност попада в прага по чл. 20, ал. 2, т. 2, от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез „публично състезание“. Провеждането на избраният вид процедура осигурява максимална публичност, защитава обществения интерес и едновременно с това има за цел да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на при прилагането на ЗОП от страна на възложителя на обществената поръчка и едновременно с това законосъобразното и целесъобразно разходване на средства.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
09.06.2020 г.
VIII: Възложител
Румен Венциславов Пехливанов
Кмет на община Рудозем