Версия за печат

01389-2018-0001

BG-гр.Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103003668

BG331, Градски транспорт ЕАД, ул. Тралейна № 48, За: Димитър Атанасов, България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 572200, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gtvarna.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pk.gtvarna.com.

I.4) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 2 от 15.01.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01389-2018-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обхватът на обществената поръчка включва доставка, чрез покупка на клеми за тролейбусна въздушно-контактна мрежа, съгласно техническата спецификация - Приложение № 1 към договора за възлагане на обществената поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ГТД 40/17.05.2018г. от 17.05.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG314, ИМТ Гърков ЕООД, ул. Ив. Вазов № 4, България 5835, Кнежа, Тел.: 09 1324155, E-mail: imt@mail.bg, Факс: 09 1324155

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Периодични доставки на резервни части и мателиали съгласно Техническата спецификация (Приложение № 1 от договора), Техническото предложение (Приложение № 2 от договора) и Ценовото предложение (Приложение № 3 от договора).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
8500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.07.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 55% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Касае се за периодична доставка на резервни части и материали по заявка на Възложителя, съгласно условията на договора и НУЖДИТЕ на „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ" ЕАД – гр. Варна. Съгласно сключеният договор Възложителят няма задължение да закупи резервни части и материали в пълен размер на прогнозната стойност на поръчката и може да намали обема на обществената поръчка при евентуално отпадане на необходимостта от потребяване на посочените резервни части и материали. Прогнозната стойност по тази Обособена позиция е 8500 лв.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4680.2 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Злати Петров Златев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор