00056-2019-0019
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2019 16:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2019 16:11 ч. : | 02/07/2019 15:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2019 16:11 ч. : | 02/07/2019 15:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
4. Строителни конструкции
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Харманли-Кмет, пл.Възраждане № 1, За: Яница Георгиева, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): www.harmanli.nit.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Упражняване на строителен надзор на обект: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обект: Рехабилитация и реконструкция на улици на територията на гр.Харманли, Община Харманли, Област Хасково"
"Упражняване на строителен надзор на обект: "Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обект: "Рехабилитация и реконструкция на улици на територията на гр.Харманли, Община Харманли, Област Хасково" В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите по упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл.168 от ЗУТ. В съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството изпълнителят следва да: Участва в съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж; Съставя протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж. В 3 дневен срок от съставянето на този протокол заверява Заповедна книга на строежа, а в 7 дневен срок от заверката уведомява писмено общината, специализираните контролни органи и Регионална дирекция за национален строителен контрол (РДНС) за заверената книга (когато това се изисква от нормативен акт); Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; Да съставя и организира подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване; Да изготви и представи на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти; Да изготви технически паспорт на обектите, съгласно Наредба №5 от 28.12.2003г. за техническите паспорти на строежите. Дейностите в обхвата на поръчката ще се изпълняват по отношение на строително монтажни работи, свързани с рехабилитация и реконструкция на улици на територията на град Харманли, община Харманли, област Хасково на следните подобекти: обект: ”Рехабилитация и реконструкция на ул. „Христо Смирненски“ в участъка между ул. „Н. Петков“ и ул.”Балкан“. обект: ” Рехабилитация и реконструкция на ул. „Чайка“ между о.т. 826 и 827”. обект: ” Рехабилитация и реконструкция на ул. „Родопи“ между о.т. 53 и 842”. обект: ” Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 123В и 119В по ПУП на гр. Харманли (промишлена зона)”. обект: ” Рехабилитация и реконструкция на улица между о.т. 503, 505 и 527 (бивше ДЗС)”.
НЕ
НЕ
НЕ
• Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Имайки предвид, че Възложителят е взел решение за неделимост на обществената поръчка за упражняване на строителен надзор при реконструкция и рехабилитация на улици в град Харманли, Община Харманли, Област Хасково и с оглед специфичния характер на възлаганите дейности по извършване на консултантска услуга по смисъла на чл. 166 от ЗУТ при изпълнение на строителството, както и множеството изисквания към тяхното реализиране, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на проекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно. • Дейностите, които следва да се извършат в настоящата поръчка са систематично свързани, поради което с оглед правилното и последователно изпълнение на дейностите предмет на поръчката, тя не се разделя на обособени позиции. • Във връзка с изпълнението на строителните дейности по упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг за реконструкция и рехабилитация на улици в град Харманли, Община Харманли, Област Хасково, е необходимо гарантиране на взаимодействие между екипите на двамата изпълнители в процеса на съгласуване на технологиите на работа при извършване на строително-монтажните работи. • Разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции ще затрудни възложителя по отношението на процесите по възлагане и контрол на дейностите, предмет на поръчката. • В процеса на контролиране на качеството на материалите, влагани в строителството, в съответствие с 169б от ЗУТ /Контролът на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 се осъществява от консултанта при упражняване на строителен надзор/ трябва да се гарантира съвместимост между ползваните строителни материали по всички участъци, независимо от различните доставчици на двамата изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, във връзка с чл. 20 ал. 2 т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на услуги от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за услуги от 70 000 лв. до 280 000 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 5 000 лв. без ДДС, но поради натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от възложителя, същата попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, във връзка с чл.178,ал.1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП,тъй като е налице натрупване на поръка със сходен предмет, предвидени за обявяване на от същия възложител в рамките на посочения в чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП стойностен праг. Възложителят желае максимална прозрачност при възлагането на обществената поръчка и реши да открие публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността по разходване на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата. За нерегламентираните в настоящите указания и документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите му нормативни актове, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно с предмета на поръчката.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
ВАЖНО!!! Комуникацията между Възложителя и участниците ще се осъществява чрез електронната поща. В тази връзка участниците следва да предоставят активен имейл адрес за връзка с Възложителя. За контакт с Възложителя са налични следните имейл адреси: q.georgieva@harmanli.bg g.kitov@harmanli.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. Обжалването се извършва по реда на глава двадесет и седма „Производство по обжалване” от Закона за обществените поръчки. 2. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване не подлежи решението за откриване в частта относно мотивите за невъзможността за разделяне на предмета на поръчката на обособени позиции. 3. Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197 от ЗОП.
02.07.2019 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Киркова
Кмет на Община Харманли