Версия за печат

05846-2019-0002

BG-София:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-98 от дата 04.06.2019 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 2 от дата 10.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000669308

BG411, НПМГ АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ, кв. Лозенец, ул. Бигла № 52, За: Галина Иванова, България 1000, София, Тел.: 0884 203684, E-mail: galina.ivanova@npmg.org, Факс: 0884 203684

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://npmg.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/npmg-369/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ"“ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. За Първа обособена позиция, доставката включва модулен долен шкаф с размери (Ш/Д/В) 3600/600/900 мм. и 3600/350/600 мм., двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., троен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1800/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф, библиотечна етажерка, работни маси, конферентна маса, етажерка за документи с размери 900/400/2000, подпрозоречен шкаф на крачета, модулен шкаф (Ш/В/Д) 1800/1800/400, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., работен стол с подлакътници, свободно стоящ параван, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка и щори с ръчно управление. За Втора обособена позиция: двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф с размери (Ш/Д/В) 900/400/1900 мм., работни маси, етажерка за документи с размери (Ш/Д/В) 900/400/2000, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., конферентен стол без подлакътници, работен стол с подлакътници, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка, щори с ръчно управление, пейка без облегалка, с размери 1500 х 400 х 300 мм., рафтове и страници от ламинирани ПДЧ плоскости с дебелина 19мм и ширина около 350мм. и мебелни витрини от закалено стъкло с размери 1000x400x6мм.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 216797.5 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 от ЗОП, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за доставки от 70 000 лв. до 280 000 лв. В конкретния случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 216 797.50 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага, определен с чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП, поради което възложителят е избрал процедура за избор на изпълнител чрез публично състезание. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен сроки от зтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация и решението за прекратяване на процедурата; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ивайло Стоянов Ушагелов

VIII.2) Длъжност

Директор