00105-2019-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.03.2019 13:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.03.2019 13:19 ч. : | 29/03/2019 13:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.03.2019 13:19 ч. : | 29/03/2019 13:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов 2, За: Станислава Костова, България 1113, София, Тел.: 02 9482910, E-mail: stanislava.kostova@mfa.bg, Факс: 02 9483078
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.mfa.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://mfa.bg/bg/zop/2016/7193.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Външна политика
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР) за обект: „Ремонт, подмяна на повредени участъци, цялостно почистване и импрегниране на каменната фасада на сградата на МВнР – Централно управление
Предметът на обществената поръчка включва следните основни дейности: Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“, съгласно обема и обхвата, регламентирани в ЗУТ и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, по следните части: - Архитектурна (съществуващо положение и проектно предложение); - Конструктивна (становище); - План за Безопасност и Здраве; - ПУСО; - Сметна документация; - изготвяне на КСС и актуализиран Лнеен график. Дейност II – Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта, съгласно изготвения и съгласуван и одобрен по съответния ред инвестиционен проект. Дейност III – Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционния срок, съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
ДА
1
1
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка не включва обособени позиции. Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции: Дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимосвързани помежду си. Разделянето на обществената поръчка на две обособени позиции – проектиране и строителство е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в Закона за обществените поръчки като възможност за съвместяването и на проектирането и на строителството в една процедура. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на двете поръчки по двете обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. Дейностите, предмет на поръчката са взаимно свързани по своята същност и в обем, позволяващ изпълнението им от един изпълнител. Дейностите по строителството и съответно техническото предложение за изпълнението им са в пряка зависимост от проектирането и предвидените при изготвянето на техническия проект решения. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на технически проект и изпълнение на строителството, проектното предложение което ще изпълни проектантския екип на Изпълнителя, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс необходим за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, което ще допринесе и до повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. В настоящия случай, за възложителя не само не са налице предпоставки, налагащи разделянето на поръчката на обособени позиции, а противното би затруднило както възлагането, така и извършването на текущ и последващ контрол при изпълнението на договора в последствие, и е технически и икономически неоправдано. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участието в нея, като същото няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 878 000 лева без ДДС и е под прага, определен с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което същата следва да бъде проведена процедура чрез публично състезание за възлагане на обществена поръчка. Провеждането на публично състезание гарантира в максимална степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител, ефективно и целесъобразно разходване на бюджетни средства.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
29.03.2019 г.
VIII: Възложител
Мая Иванова Андонова - Генова
Директор на дирекция УСиМТО, упълномощен Възложител съгласно заповед N 95-00-390/ 21.09.2017 г. на министъра на външните работи