Версия за печат

00056-2018-0027

BG-гр.Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

4. Строителни конструкции


Решение номер РД-1164 от дата 23.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Община Харманли - Кмет, пл.Възраждане №1, За: Яница Георгиева и инж.Василка Лозева, България 6450, гр.Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.harmanli.nit.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на СМР „Ремонт и подмяна на съществуваща ВиК мрежа и сградни отклонения в гр.Харманли по улици"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка касае: „Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на СМР „Ремонт и подмяна на съществуваща ВиК мрежа и сградни отклонения в гр.Харманли по улици" върху следните обекти: 1.улица „Христо Ботев“- от О.Т. 389 до О.Т. 345;2.улица „Александър Стамболийски“- от О.Т. 28 до О.Т. 390;3.улица „Янко Сакъзов“- от О.Т. 663 до О.Т. 627;4.бул. „Лозенград“- от О.Т. 368 до О.Т. 316. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: • Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект; • Упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, свързани с неговото прилагане; • Осигуряване на законосъобразно стартиране на строежа; • Коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството, както и изпълнение на функцията на координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; • Опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; • Спазване на изискванията на екологичното законодателство и приложимите към него нормативни актове и наредби; • Осъществяване на контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; • Контрол и приемане на всички доставки съобразно разработения и одобрен работен проект; • Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • Проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; • Контрол за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; • Геодезическо заснемане на водопроводите, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); • Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за целия обект; • Предоставяне на помощ и съдействие на Възложителя за изпълнение на договора за СМР през гаранционния период съгласно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за извършени строително-монтажни работи; • Други задължения, произтичащи от действащото законодателство и от договора за възлагане на дейностите.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции като на основание чл.178,ал.5 от ЗОП и във връзка с обстоятелството, че обект на обществената поръчка е услуга, Възложителят не е длъжен да мотивира изрично невъзможността за такова разделяне.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за услуги от 70 000 лв. до 264 033 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 5 500 лв. без ДДС, но поради натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от възложителя, същата попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Харманли