Версия за печат

01547-2018-0001

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103061301

BG331, Пристанище Варна ЕАД, пл. Славейков № 1, За: Ива Петкова, България 9000, Варна, Тел.: 052 692457, E-mail: zop@port-varna.com, Факс: 052 632953

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.port-varna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://port-varna.bg/bg/Profile/Public-orders.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 9 от 04.01.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01547-2018-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Подмяна на 2 броя трансформатори 1000 kVA и един трансформатор 1600 kVA, Пристанище Варна – изток, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД по изпълнение на договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията за сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д(И)-56-17 от 10.04.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ДИМ - 93 ООД, ул. „Тодор Димов“ № 10, ет. 4, ап. 11, България 9000, Варна, Тел.: 0889 306655, E-mail: dim93ood@abv.bg, Факс: 052 636183

Интернет адрес/и:

URL: http://www.dim93.com/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши срещу заплащане със собствени материали, техника и човешки ресурси изпълнение на обект: Подмяна на 2 броя трансформатори 1000 kVA и един трансформатор 1600 kVA, Пристанище Варна – изток, съгласно Техническо задание на Възложителя, Техническо и Ценово предложение към оферта рег. № 109/02.02.2018 г. на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката тече от датата на писмено уведомяване за осигурени технически условия за работа.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

16.04.2018 г. 

Крайна дата

13.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
105976.33 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
102097.39 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно клаузите на сключения договор: 1. Стойността на обема извършени работи извън посочените в количествено-стойностната сметка (допълнителни количества и/или непредвидени работи) ще бъде формирана на база действително технологично необходими, съгласувани и извършени количества, съгласно единичните цени и принципите на ценообразуване в съпътстващите им анализи, в размер до 10 % (петнадесет процента) - заменителна таблица. 2. Общата стойност за изпълнение на обекта по настоящия договор, е стойността на ценовото предложение по проведената процедура и стойността по т. 1, но не повече от утвърдения бюджет по текуща корекция на Инвестиционната програма към датата на отчитане на обекта - до 110 000 лв. без ДДС. 3. Срокът за изпълнение на поръчката се удължава с времето на непроизводителните престои поради лоши МТУ, експлоатационна заетост на работната площадка или неосигурени технически условия от страна на Възложителя - Протоколи за спиране и пускане. 4. Уведомление за завършени СМР на обекта


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Петър Ивов Сеферов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор