01547-2018-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.11.2018 15:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.11.2018 15:45 ч. : | 19/11/2018 15:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.11.2018 15:45 ч. : | 19/11/2018 15:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Варна:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Секторен
BG331, Пристанище Варна ЕАД, пл. Славейков № 1, За: Ива Петкова, България 9000, Варна, Тел.: 052 692457, E-mail: zop@port-varna.com, Факс: 052 632953
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.port-varna.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://port-varna.bg/bg/Profile/Public-orders.
Пристанищни дейности
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Подмяна на 2 броя трансформатори 1000 kVA и един трансформатор 1600 kVA, Пристанище Варна – изток, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД по изпълнение на договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията за сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ).
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG331, ДИМ - 93 ООД, ул. „Тодор Димов“ № 10, ет. 4, ап. 11, България 9000, Варна, Тел.: 0889 306655, E-mail: dim93ood@abv.bg, Факс: 052 636183
Интернет адрес/и:
URL: http://www.dim93.com/.
Изпълнителят е МСП: не
НЕ
Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши срещу заплащане със собствени материали, техника и човешки ресурси изпълнение на обект: Подмяна на 2 броя трансформатори 1000 kVA и един трансформатор 1600 kVA, Пристанище Варна – изток, съгласно Техническо задание на Възложителя, Техническо и Ценово предложение към оферта рег. № 109/02.02.2018 г. на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката тече от датата на писмено уведомяване за осигурени технически условия за работа.
16.04.2018 г.
13.11.2018 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
13.11.2018 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно клаузите на сключения договор: 1. Стойността на обема извършени работи извън посочените в количествено-стойностната сметка (допълнителни количества и/или непредвидени работи) ще бъде формирана на база действително технологично необходими, съгласувани и извършени количества, съгласно единичните цени и принципите на ценообразуване в съпътстващите им анализи, в размер до 10 % (петнадесет процента) - заменителна таблица. 2. Общата стойност за изпълнение на обекта по настоящия договор, е стойността на ценовото предложение по проведената процедура и стойността по т. 1, но не повече от утвърдения бюджет по текуща корекция на Инвестиционната програма към датата на отчитане на обекта - до 110 000 лв. без ДДС. 3. Срокът за изпълнение на поръчката се удължава с времето на непроизводителните престои поради лоши МТУ, експлоатационна заетост на работната площадка или неосигурени технически условия от страна на Възложителя - Протоколи за спиране и пускане. 4. Уведомление за завършени СМР на обекта
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
19.11.2018 г.
VII: Възложител