Версия за печат

00435-2016-0039

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

Софийска вода АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Иван Къчев, България 1766, София, Тел.: 02 8122455, E-mail: ikachev@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=1107.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договори по Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг от обществена поръчка с предмет "Рамково споразумение за финансиране на закупуване на МПС и оборудване чрез финансов лизинг" ТТ001521.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

66114000

Описание:

Услуги по финансов лизинг

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1412567.21 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

ТТ001773

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 076 - 134943 от 19.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7983 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Нов лекотоварен автомобил /категория N1/модификация MPV– 11 броя Renault Kangoo
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.07.2018 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Сожелиз България ЕООД, бул Александър Стамболийски 73, България 1303, София, Тел.: 02 9370455, E-mail: sgl.contacts@socgen.com, Факс: 02 9370447

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 284367.01 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7984 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Нов лекотоварен автомобил /категория N1/модификация – хечбек или MPV– 30 броя Dacia Sandero
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.07.2018 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Сожелиз България ЕООД, бул Александър Стамболийски 73, България 1303, София, Тел.: 02 9370455, E-mail: sgl.contracts@socgen.com, Факс: 02 9370447

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 566350.26 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7985 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Нов лекотоварен автомобил /категория N1/ модификация - ван – 22 броя Dacia Dokker VAN
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.07.2018 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Сожелиз България ЕООД, бул. Александър Стамболийски 73, България 1303, София, Тел.: 02 9370455, E-mail: sgl.contracts@socgen.com, Факс: 02 9370447

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 445656.78 BGN без ДДС

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 7986 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Нов лекотоварен автомобил /категория N1/ със задвижване 4х4 – 4 броя Dacia Druster
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.07.2018 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Сожелиз България ЕООД, бул. Александър Стамболийски 73, България 1303, София, Тел.: 02 9370455, E-mail: sgl.contracts@socgen.com, Факс: 02 9370447

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 116193.16 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящите договори са сключени въз основа на сключено рамково споразумение със Сожелиз България ЕООД, № 7141/02.11.2016 г. Посочената стойност на договорите в т.ІІ.2.1 от настоящата информация е за вътрешен конкурсен избор с номер ТТ001773 Финансиране на закупуване на 67 нови автомобили, чрез финансов лизинг, въз основа на сключено рамково споразумение” Oбособена позиция 1 Нов лекотоварен автомобил /категория N1/модификация – хечбек или MPV– 30 броя Марка и модел: Dacia Sandero, Обособена позиция 2 Нов лекотоварен автомобил /категория N1/ модификация - ван – 22 броя Марка и модел - Dacia Dokker VAN, Обособена позиция 3 Нов лекотоварен автомобил /категория N1/модификация MPV– 11 броя; Марка и модел – Renault Kangoo Обособена позиция 4 Нов лекотоварен автомобил /категория N1/ със задвижване 4х4 – 4 броя. Марка и модел - Dacia Druster. В посочената стойност на договора е включена цена на придобиване и първоначална вноска, лихвени разходи, данъци за срока на лизинга, нотариални такси, такси вписване в ЦРОЗ, прехвърляне на активите след изтичане на срока на договора и други непредвидени разходи за срока на договора. Доставчиците са избрани, чрез провеждане на процедура по ЗОП .

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2018 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Райфайзен Лизинг България ООД ЕИК131206120, ОББ Интерлийз ЕАД ЕИК 831257890, Сожелиз България ЕООД ЕИК131391369


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО