Версия за печат

00072-2017-0011

BG-Карлово:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

BG421, ОБЩИНА КАРЛОВО, ул. Петко Събев № 1, За: Николай Колев, България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: n.kolev@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=4405&lang=bg&view=article.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 25 от 07.06.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00072-2017-0011
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

За Обособена позиция № 1 „Приготвяне на храна за настанените в дом за възрастни хора с умствена изостаналост (ДВХУИ), гр. Баня, Община Карлово”: Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря. Сутрин – закуска; Обяд – супа, основно ястие и десерт; Вечеря – основно ястие и десерт. При спазване на следните основни изисквания към дневното менюто: 1 постен ден; 1 рибен ден; 5 дни месни ястия /по 1 месно ястие/. Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря за 120 човека.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 163 от 12.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, ТЕРИ - 09 ЕООД, ул. Манастирски лозя № 51, България 4330, Сопот, Тел.: 087 8733904, E-mail: iana_k@mail.bg, Факс: 087 000000000000

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Приготвяне на храна за настанените в дом за възрастни хора с умствена изостаналост (ДВХУИ), гр. Баня, Община Карлово”.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
134000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.09.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
125207.18 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: д-р Емил Станев Кабаиванов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Карлово