00267-2018-0097
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.09.2018 10:44 ч. : | 14/09/2018 10:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.09.2018 10:44 ч. : | 14/09/2018 10:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив:
Решение за откриване на процедура
68. Хранително-вкусова промишленост
І: Възложител
Публичен
BG421, Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: todor_todorov@plovdiv.bg, Факс: 032 660571
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Договаряне без предварително обявление
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, за нуждите на Община Пловдив, общинските социални заведения в гр. Пловдив и ОП „Зоопарк Пловдив".
Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, за нуждите на Община Пловдив, общинските социални заведения в гр. Пловдив и ОП „Зоопарк Пловдив". Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения – неразделна част от поканата.
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не е разделена на обособени позиции, предвид следните мотиви: - Предметът на настоящата процедура представлява самостоятелно обособена позиция (ОП 1) от прекратена (открита) процедура с две обособени позиции, с уникален номер в РОП: 00267-2018-0037, при обявяването на която, възложителят е преценил за целесъобразно стоките, предмет на настоящата поръчка, респективно на ОП 1 от прекратената, да бъдат обособени в една поръчка/обособена позиция; - В резултат на проведена на основание чл. 79, ал. 1, ал. 1 ЗОП процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП - договаряне без предварително обявление, с уникален номер в РОП: 00267-2018-0071, е възложена обособена позиция № 2 на прекратената „открита“ процедура, а в частта ОП 1 поръчката отново е прекратена, (осн. чл. 110, ал. 1, т. 4 от ЗОП); - Настоящата поръчка има за цел възлагане на ОП 1 на прекратената процедура, поради което считам, че не са налице основания за допълнително разделяне на поръчката, а предвид прогнозната стойност и вида на стоките, възлагането само на една поръчка ще да доведе до икономии от мащаба и обхвата, и ще улесни управлението за възлагащия орган, без това да доведе до понижаване или отстраняване от пазарно участие на по-малки или по-специализирани изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП поради наличие на следната фактическа обстановка: 1. След проведена открита процедура по реда на ЗОП, с две обособени позиции и с уникален номер в АОП 00267-2018-0037, на основание чл. 110, ал. 1, т. 2 ЗОП, с Решение № 18РОП36(5) от 07.06.2018 г. на възложителя процедурата е прекратена, тъй като всички подадени оферти за участие са неподходящи по смисъла на § 2, т. 25 от ДР на ЗОП; 2. На основание чл. 79, ал. 1, т. 1 ЗОП, с Решение № 18РОП65 от 3.07.2018 г. на възложителя, е открита процедура по 18, ал. 1, т. 8 ЗОП (номер в АОП 00267-2018-0071), за възлагане на двете обособени позиции на прекратената „открита“ процедура. С Решение № 18РОП65(6) от 30.07.2018 г. са определени изпълнители на двете обособени позиции на поръчката. След получен отказ от сключване на договор от определения за изпълнител на ОП 1 – „ПАНДА – И.П.“ ЕООД, с Решение № 18РОП65(11) от 20.08.2018 г. поръчката отново е прекратена в частта й по ОП 1 - „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца“. Във връзка с изложеното и предвид правната възможност по чл. 79, ал. 1, т. 1 ЗОП, възложителят взема настоящото решение за откриване на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 ЗОП, за възлагане на ОП 1 на прекратените процедури по т. 1 и 2, предвид също и обстоятелството, че обезпечеността на доставките на стоките, предмет на поръчката, е до 25.10.2018 г. Към датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, Решения № 18РОП36(5) от 07.06.2018 г. и № 18РОП65(11) от 20.08.2018 г. на възложителя са влезли в сила.
Виском ЕООД, ЕИК: 115058786
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Електронна преписка на поръчката: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180911ZJNY7026407. Предвижда се договорът да бъде подновен при същите условия, включително срок, обем и обща прогнозна стойност, при условията на проекта на договор. Предвид, че се предвижда подновяване на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е с включено предвиденото подновяване. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС.Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за 1 година, е 167183,33 лева без ДДС. Изпълнението предмета на поръчката следва да се осъществява от лице, което притежава Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, за най-малко един обект за производство и/или за търговия с храните/групите храни, предмет на поръчката, издадено от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съответно да е вписан в регистъра по чл. 14 от ЗХ. Съответствието с поставения критерий се декларира в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1. Съответствието с поставения критерий се доказва със заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, а за чуждестранни участници – на аналогичния документ. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Преди сключване на договор се предоставят актуални документи, удостоверяващ правото лицата изпълняват дейността по предмета на поръчката в Република България - заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, издадено ОДБХ по местонахождението на обекта. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. За когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като не се прилага възможността по чл. 55, ал. 4 ЗОП. 2. За когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, буква "а" от ЗОП.
14.09.2018 г.
VIII: Възложител
Георги Петров Титюков
Зам.-кмет „Спорт, младежки дейности и социална политика“ в община Пловдив, упълномощен със Заповед № 16ОА1356/07.06.2016 г.