00056-2018-0016
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.06.2018 16:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.06.2018 16:30 ч. : | 27/06/2018 16:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.06.2018 16:30 ч. : | 27/06/2018 16:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Харманли, пл.Възраждане 1, За: Таня Станкова,инж.Тончо Тончев, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/izplnenie-na-stroitelno-motazhni-raboti-po-proektrexabilitacziya-i-rekonstrukcziya-na-ulichna-mrezha-na-teritoriyata-na-obshhina-xarmanli/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на Община Харманли”
Предмета на поръчката обхваща строително-монтажни работи, свързани с рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа, тротоари и съоръжения към тях в част от населените места на община Харманли. В обхвата на поръчката са включени следните улици: - ул. „Александър Стамболийски“ L= 1890,00м - ул. „Янко Сакъзов“- L=590,00м - ул. „Христо Ботев“- L=419,20м
НЕ
ДА
Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00506/19.03.2018г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община Харманли. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б."а" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 880 045,40 (един милион осемстотин и осемдесет хиляди четиридесет и пет лева и четиридесет стотинки) лв. без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага, определен с чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, но поради това, че възложителят е възлагал и други поръчки за строителство не са налице условия за провеждане на друга процедура, освен открита. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на средствата по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
27.06.2018 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Киркова
Кмет на Община Харманли