00056-2018-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2018 16:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2018 16:27 ч. : | 12/06/2018 16:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2018 16:27 ч. : | 12/06/2018 16:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG422, Кмет на Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Георги Китов, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Основен ремонт на улици в селата на Община Харманли“
„Основен ремонт на улици в селата на Община Харманли“. Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор: „Основен ремонт на улици в селата на Община Харманли“. Планирано е да се извърши ремонт на улици и тротоари в села, находящи се на територията на Община Харманли. Предметът на поръчката обхваща възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на улиците в селата. Предвиждат се изкопни работи, доставка и полагане на трошен камък, доставка и полагане на бетонови и градински бордюри, технологично фрезоване, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътен асфалтобетон и др. дейности.
ДА
2
1
НЕ
НЕ
Като се е съобразил с разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед характера на предмета на поръчката, множеството изисквания към нейното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от прекалено сложна координация. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
На основание чл.73, ал.1 от ЗОП при възлагане на обществени поръчки публичните възложители могат да избират свободно открита или ограничена процедура. С избора си на процедура Възложителят цели от една страна, да се осигури максимална публичност при най-добрите за него условия, както и да се насърчи конкуренцията и създаването на равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата, от друга.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
12.06.2018 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Киркова
Кмет на община Харманли